کالای خواب اهواز که موجب دهوای بین زن و شوهر شد

معروف ترین پرکننده مصنوعی زمستان ساز مصنوعی است. بالش های ساخته شده از پلی استر بالشتک بو را جذب نمی کنند و می توانند در شستشوی ماشینی مقاومت کنند. آنها ارزان هستند.

کالای خواب اهواز بهترین نوع از انواع بالش ها و تشک ها را ارائه می دهد و همه می توانند با خیال راحت از آنها خریداری نمایند.

نوع دیگر پرکننده سیلیکون است. الاستیک، نرم است و در عین حال شکل خود را به خوبی حفظ می کند. بالش های منهای ساخته شده از سیلیکون – درجه بالایی از برق رسانی.

Comfortel نیز جدا شده است – ماده ای متشکل از توپ های کوچک فیبر پلی استر. چنین توپ هایی ضد باکتری هستند زیرا تحت عملیات حرارتی قرار گرفته اند. آنها دارای یک پوشش سیلیکونی در بالا هستند. مزایای komforel این است که این ماده قابل تنفس است، بو را حفظ نمی کند، گرما و شکل را حفظ می کند.

Hollofiber به عنوان بهترین پرکننده مصنوعی و آنالوگ پر و پر شناخته می شود. این غیر سمی، ضد حساسیت، بی بو است. با این حال، بالش های هولوفایبر از استحکام نسبتا بالایی برخوردار هستند.

مهم است که روکش بالش از مواد طبیعی ساخته شده باشد. هرچه پوشش بهتر باشد، مدت بیشتری فیلر را نگه می دارد. از پارچه های ارزان قیمت، ساتن قابل تشخیص است. از پنبه طبیعی ساخته شده است. این ماده با چگالی بالا مشخص می شود و همچنین بسیار سبک و نرم است.

پارچه سبک و شفاف دیگر کامبریک است. با این حال، به دلیل عدم چگالی، به سرعت مالش داده می شود. یک ماده مقاوم در برابر سایش برای پوشش، پرکال است.

کالای خواب

از مزایای این پارچه نخی این است که لمس آن خوشایند است و همچنین گرما را به خوبی حفظ کرده و هوا را از خود عبور می دهد.

تا یک سال، کودک باید اصلاً بدون بالش بخوابد. کودک برای اینکه ستون فقرات را به درستی شکل دهد نیاز به یک سطح صاف دارد.

برای بچه های بزرگتر باید یک بالش کوچک – 40 × 60 سانتی متر انتخاب کنید.ارتفاع بالش بچه ها باید حدود 2-3 سانتی متر باشد.بهتر است بالش ابریشمی انتخاب کنید: این پرکننده ضد حساسیت است.

شما همچنین می توانید یک بالش ساخته شده از بامبو را انتخاب کنید، اگر پرکننده های طبیعی را در نظر بگیریم، یا کامفورل – یک پرکننده مصنوعی.

میزان حمایت مستقیماً به موقعیتی که در آن به خوابیدن عادت دارید بستگی دارد. اگر دوست دارید به پهلو بخوابید، باید یک بالش الاستیک نسبتاً سفت انتخاب کنید. ارتفاع آن باید به اندازه ای باشد که فضای خالی بین گوش و شانه را پر کند. معمولا این فاصله 12 سانتی متر است.

ارتفاع بالش باید با عرض شانه مطابقت داشته باشد. برای فهمیدن این پارامتر، باید بخش را از پایه گردن تا نقطه شانه با یک خط کش اندازه بگیرید.

برای کسانی که دوست دارند روی شکم بخوابند مناسب ترین گزینه یک بالش نرم و نازک است که ارتفاع آن از 6 تا 8 سانتی متر است.این بالش برای کسانی که مدام غلت می زنند نیز مناسب است.

اگر ترجیح می دهید به پشت بخوابید، بالشی با قد متوسط، یعنی حدود 8 تا 10 سانتی متر، و سطح سفتی متوسط ​​انتخاب کنید. همچنین بالش های مخصوص با فرورفتگی برای سر وجود دارد.