چه لباس هایی به عنوان لباس رسمی تعریف می شوند؟

از یک جشن شرکتی یا جمع آوری کمک های خیریه گرفته تا عروسی عصرانه، رویدادهای رسمی از نظر نوع متفاوت هستند.

به همین ترتیب، مدل لباس مجلسی ساده و شیک زنانه لباس های رسمی طیفی از کدهای لباس مجزا را در بر می گیرد، بنابراین درک تفاوت بین این کدهای لباس ضروری است.

انتخاب لباس مناسب در طیف وسیعی از لباس‌های رسمی تضمین می‌کند که از این مراسم لذت خواهید برد، بدون اینکه هیچ‌وقت به لباس خود حدس بزنید.
درک کدهای لباس که به طور کلی به عنوان لباس رسمی تعریف می شوند به شما کمک می کند تا مشخص کنید چه لباسی برای مراسم شما مناسب تر است.

کراوات سفید رسمی ترین کد لباس است.

مردان لباس‌های تاکسیدو می‌پوشند که دارای ژاکت مشکی با دم، پاپیون سفید و جلیقه سفید اختیاری است. خانم‌ها لباس‌های شب تا کف را با رنگ‌های تیره انتخاب می‌کنند.

کراوات مشکی از مردان می‌خواهد که یک کت تاکسیدو مشکی و یک پاپیون مشکی با یک جلیقه یا جلیقه انتخابی بپوشند. لباس‌های کوکتل شیک، همراه با لباس‌های شب کلاسیک تا کف، برای خانم‌ها مناسب هستند.

کراوات مشکی اختیاری یک بریدگی زیر کراوات مشکی است، به این معنی که مردان می توانند کت و شلوارهای مشکی یا کت و شلوار تیره بپوشند. لباس های کوکتل انتخاب معمولی برای خانم ها هستند.

عواملی که باید در نظر گرفته شوند
ویژگی های رویداد نوع لباس رسمی را که باید بپوشید تعیین می کند.

کد لباس دعوتنامه وزن بلوک سقفی را بررسی کنید تا مشخص کنید میزبان شما کد لباس رسمی را مشخص کرده است، که می تواند انتخاب لباس شما را راهنمایی کند.

زمان رویداد رویدادهای عصر معمولاً رسمی تر از روزها هستند، بنابراین یک رویداد عصرانه نیاز به لباس رسمی تری مانند کراوات مشکی دارد.

مکان رویداد مکان رویداد اشاره ای به سطح رسمی بودن به شما می دهد.

به عنوان مثال، ظرف ژله تک نفره یک جشن در یک سالن مجلل رقص، احتمالاً رسمی تر از یک عروسی در باغچه در فضای باز است.از آنجایی که کدهای لباس رسمی متفاوت است، مردان برای انتخاب لباس مناسب برای آن موقعیت، چندین انتخاب دارند.

تاکسیدوها را باید با یک پیراهن نشاسته ای و چین دار ست کنید.

پاپیون های سفید یا مشکی بسته به کد لباس مناسب هستند.

اگر کد لباس مراسم، لباس بلوچی زاهدانی کراوات مشکی خلاقانه است، یک پاپیون طرح دار، پیراهن غیرسفید یا جلیقه طرح دار یا کمربند مناسب است.

کت و شلوارهای تیره با پیراهن ها و کراوات های دکمه دار محافظه کارانه برای مراسم رسمی که کراوات سفید یا کراوات مشکی مشخص نشده اند قابل قبول است.

کفش های چرمی که به خوبی مراقبت شده اند به خوبی با لباس های رسمی ست می شوند. کفش های چرم لاکی را با تاکسیدو بپوشید.

سبک های زنانه
خانم ها بسته به رسمی بودن مراسم می توانند لباس مجلسی یا لباس مجلسی را انتخاب کنند.

  • منابع:
    1. ?What Is a Formal Dress Code
  • تبلیغات:
    1. گلیم و نحوه ساخت فرش را شرح می دهند
    2. سفرهای بین شهری را با این وسیله طی کنیم
    3. زردآلو خشک از نظر کل قند کمتر و دو برابر کلسیم دارد
    4. بازگشت دوباره بیل گیتس به صدر جدول پس از ۱۲ سال