پوشیدن صندل جلو بسته توسط مسیحیان موجب کشتار دسته جمعی آنها شد

راحت، سبک و در عین حال شیک، اینها باید بهترین صندل جلو بسته باشند.

اما کدام یک از این معیارها برای همراهی ما در گرمترین فصل سال برخوردارند؟ ترندهای صندل جلو بسته در سال 2020 چگونه خواهد بود؟

مدل های ضروری کمد لباس خود را کشف کنید و از تابستان به عنوان لحظه ای از آزادی، ماجراجویی های بی دغدغه و اکتشافات غیر معمول لذت ببرید.

صندل جلو بسته که به درستی انتخاب شده اند، حداکثر راحتی را برای شما فراهم می کنند، در حالی که کاملاً بر استایل منحصر به فرد شما تأکید می کنند.

کفش های مد روز برای تابستان 2020: سبک اسپرت را انتخاب کنید.

صندل جلو بسته یا صندل جلو بسته کاملاً کمد لباس تابستانی شما را تکمیل می کند، به خصوص اگر راحتی را در اولویت قرار دهید.

صندل

کفش‌های کتانی سفید کلاسیک یا کفش‌های کتانی مد روز برای پوشیدن بسیار راحت هستند و در عین حال می‌توانند لباس‌های روزانه را کاملاً تقویت کنند.

آنها به خوبی با گروه های غیر رسمی هماهنگ می شوند. کفش های ورزشی را با شلوار جین، تی شرت و ژاکت اسپرت ترکیب کنید و کتانی های چینی و پیراهن سایز بزرگ را برای ست کردن با کفش های کتانی انتخاب کنید.

آیا شما لباس را ترجیح می دهید؟ به دلخواه خود را انتخاب کنید و ترکیب کنید، چه از نظر رنگ، طرح یا سبک.

دوچرخه سواری در تابستان یا خرید در شهر؟ صندل جلو بسته در هر دو مورد عالی خواهند بود!

برای ساحل، استخر و برای هر روز!در گذشته، آنها را منحصراً در ساحل یا در استخر می پوشیدند. بعدها آنها در تفرجگاه ها ظاهر شدند و در نهایت خیابان های شهرهای بزرگ را فتح کردند. قاطرهای زنانه (چون ما در مورد آن صحبت می کنیم) تقریباً یک کالای اجباری در کمد لباس تابستانی است. آنها با هر سبکی که به صورت روزانه بپوشید برای شما مفید خواهند بود.