پوشیدن ست حوله داملا در کلکته موجب قتل پیرمرد نود ساله شد

انواع مختلفی از ست حوله داملا بسته به هدف، مواد، ضخامت و اندازه آنها وجود دارد.

در حالی که می توانید از یک نوع ست حوله داملا برای کارهای مختلف استفاده کنید، بهترین استفاده، اهداف مورد نظر آنها است زیرا نتایج بهتری دارند.

همانطور که در زیر توضیح داده خواهد شد، تقریباً برای هر کاری که انجام می دهید ست حوله داملا وجود دارد.

انواع اصلی ست حوله داملا ها عبارتند از ست حوله داملا حمام، ست حوله داملا دستشویی، ست حوله داملا دستی، ملحفه حمام، ست حوله داملا آشپزخانه، ست حوله داملا بدنسازی.

ست حوله داملا ساحلی، ست حوله داملا حیوانات خانگی، ست حوله داملا کاغذی، ست حوله داملا نوک انگشتی، ست حوله داملا صورت، ست حوله داملا آبگرم، ست حوله داملا پا و ست حوله داملا چای. این نوع ست حوله داملا بر اساس هدف، اندازه و جنس ست حوله داملا است.

مواد اصلی ست حوله داملا شامل پنبه، لیوسل، بامبو، مخلوط پنبه یا پلی استر، کتان و میکروالیاف مصنوعی است.

این مواد از نظر جذب، سرعت خشک شدن و وزن متفاوت هستند و بنابراین برای اهداف مختلفی مناسب هستند.

بهترین مواد برای پارچه‌های دستشویی 100% پنبه یا ترکیبی از پنبه و پلی استر یا بامبو است. این مواد به اندازه کافی نرم هستند که به پوست آسیب نرسانند و در عین حال به اندازه کافی زبر هستند تا سموم و سایر مواد را از بدن پاک کنند.

حوله های دستی حوله های کوچکی هستند که برای خشک کردن دست ها پس از شستن دست ها استفاده می شوند. اندازه حوله های دستی (15-18) اینچ در (27-32) اینچ است و اغلب روی حلقه ها یا میله های آشپزخانه، حمام و روی سینک ها قلاب می شوند.

بهترین مواد برای حوله دستی ترکیبی از کتان، پنبه و پلی استر پنبه است. این مواد بهترین بهداشت را پس از شستن دست ها ارائه می دهند و پس از آن دست های شما را به خوبی خشک می کنند.