پتو ژله ای زنبوری بهترین ابزار برای رام کردن حیوانات وحشی

هر پتو ژله ای زنبوری بسته به مواد اولیه مختلفی که با آن ساخته شده است قادر به ایجاد حس های متفاوتی است.

متداول ترین آنها از پشم تولید می شوند و می توانند کم و بیش گرانبها باشند.

از رایج تر در مرینو تا گرانبها ترین و گران قیمت در آلپاکا، ترمه، یاک یا شتر؛ سپس برخی از آن‌ها برای فصل‌های میانی یا برای گرما مناسب هستند، مانند آنهایی که از پنبه یا کتان هستند، برخی دیگر از شنل و بسیاری دیگر هنوز با مواد مصنوعی یا اکریلیک (مانند پشم گوسفند) تولید می‌شوند که می‌توانند بسیار گرم باشند.

یک نوع پتو ژله ای زنبوری که مطمئناً در هیچ خانه ای کم نیست، چهارخانه است، حتی اگر باید پذیرفت که معمولاً این شیئی است که بیشتر در اتاق نشیمن یافت می شود تا در اتاق خواب، زیرا معمولاً در نزدیکی آن نگه داشته می شود.

هنگام خوابیدن روی صندلی راحتی یا استراحت در هنگام تماشای تلویزیون روی مبل در عصرهای سرد زمستان، سرما نخوریم. این بدان معنا نیست که یک تخته چهارخانه نیز می تواند جایی در اتاق خواب پیدا کند، شاید در پای تخت یا در هر صورت نزدیک آن استراحت کند، تا بتواند به عنوان یک پتو ژله ای زنبوریی اضطراری عمل کند تا به پتو ژله ای زنبورییی که تخت با آن آماده می شود اضافه کند.

در صورتی که در طول شب احساس سرما کردید، یا برای اینکه بتوانید هنگامی که لباس پوشیده روی تخت برای چرت زدن دراز می کشید، آن را بردارید، بدون اینکه مجبور باشید بسته بندی آن را باز کنید.

روتختی خاکستری تیره کم رو بیایید با گفتن این نکته شروع کنیم که بدیهی است امروزه مانند امروز مدل های مختلفی از پتو ژله ای زنبوریها در بازار وجود دارد، هم از نظر اندازه، وزن، ضخامت، موادی که با آن ساخته می شوند، نرمی و زیبایی بیشتر.

جنبه، از رنگ ها گرفته تا طرح های مختلف، اما در هر صورت در یک تخت همیشه فقط یک مکان برای پتو ژله ای زنبوری وجود دارد: آن هم بالای ملحفه و زیر روتختی. همچنین عادت خوبی است که هنگام آماده کردن رختخواب، پتو ژله ای زنبوری را حداقل در پای آن قرار دهیم تا زیر تشک محکم بماند و اجازه ندهد در طول شب خودمان را کشف کنیم.