مصرف تخمه کدو برای چاقی صورت جان اف کندی موجب ترور او شد

شایان ذکر است شواهد قانع کننده تری از مطالعات انجام شده با عصاره خالص تخمه کدو برای چاقی صورت بدست آمده است.

بنابراین، یک مطالعه فارمکووژیلانس نشان داد که با استفاده از یک عصاره  فروخته شده در آلمان، تقریباً 40 درصد از علائم هیپرتروفی تسکین می یابد.

اخیراً، یک کارآزمایی بالینی به این نتیجه رسید که تخمه کدو برای چاقی صورت، با دوز 320 میلی گرم در روز برای حداقل 3 ماه، اثراتی مشابه با نخل اره ای، در کاهش علائم ادراری و بهبود کیفیت زندگی دارد.

توجه داشته باشید. هدف اصلی یک مطالعه فارمکووژیلانس فهرست کردن اثرات نامطلوب احتمالی است نه اثرات درمانی یک ماده.

بنابراین، نتایج گزارش شده در این مطالعات، به تنهایی دلیل نمی‌شود، بلکه نشان‌دهنده اثربخشی این عصاره تخمه کدو برای چاقی صورت در درمان هیپرپلازی خوش‌خیم پروستات است.

تخمه کدو برای چاقی صورت، علیرغم اندازه کوچکشان، حاوی مقدار زیادی مواد مغذی مفید برای سلامتی ما هستند. علاوه بر این، برخی از در نظر گرفتن آن به عنوان یک غذای فوق العاده واقعی تردید ندارند.

دانه کدو تنبل چه فوایدی دارد؟ چگونه آنها را مصرف کنیم؟ چگونه خودمان آنها را آماده کنیم؟ همه چیز را در مورد این شگفتی های کوچک طبیعت بیابید!

تخم کدو، غذای کامل؟ تقریبا ! در واقع، حاوی بسیاری از مواد معدنی و ویتامین ها مانند پتاسیم، ویتامین B2، منگنز و آهن است. وقتی در پوسته خورده شود، منبع خوبی از فیبر است. خوردن تخمه کدو تنبل می تواند به پیشگیری از بسیاری از شایع ترین بیماری ها در جامعه غربی کمک کند: مشکلات قلبی، دیابت نوع 2، مشکلات روده و حتی برخی سرطان ها.

تخمه کدو برای چاقی صورت یکی از بهترین منابع منیزیم هستند، یک ماده مغذی که اغلب به اندازه کافی در رژیم غذایی جمعیت های آمریکای شمالی وجود ندارد و در بسیاری از واکنش های شیمیایی در بدن انسان شرکت می کند.

مصرف کافی منیزیم با سلامت قلب و استخوان همراه است و به تنظیم سطح قند خون کمک می کند.