ماجرای دمپایی سیو ی که در ساخت واکسن کرونا به کار رفت خبرساز شد

بهترین دمپایی سیو برای مردان فقط یک جفت کفش زیبا در چرخش کفش شما نیست. نه نه نه. بهترین دمپایی های مردانه آپارتمان کوچک جعبه کفش شما را به قلعه ای با حسن نیت تبدیل می کند (البته زندگی WFH را بسیار قابل تحمل تر می کند).

ما حدس می زنیم که خانه شما شامل کف گرم نمی شود. اینجاست که یک جفت لغزنده پرزدار و با خط شرپا در کلاچ قرار می‌گیرند و خوک‌های یخ‌زده شما را برشته نگه می‌دارند و یخ نزنند، مهم نیست صاحبخانه‌تان چقدر گرما را نگه می‌دارد.

جهنم، حتی اگر شما سرمایه‌دار هستید به اندازه کافی خوشبخت هستید که در یک عمارت بزرگ با کف‌پوش‌های کنترل‌شده دما زندگی کنید، یک جفت دمپایی واقعا عالی (یا در مورد شما کفش‌های مخملی) شما را هرچه بیشتر به خانه‌های خانگی نزدیک‌تر می‌کند.

نیروانا زیرا در پایان روز، تنها چیزی که همه ما را در شرایط مساوی قرار می دهد این است که چقدر احساس ناخوشایندی دارد که در یک خانه پابرهنه پرسه بزنیم، مهم نیست که چقدر کف اتاق تمیز باشد.

اگر در حال خواندن این مطلب با زمستانی طولانی و سخت هستید، جذابیت آنها کاملاً آشکار است. اما صرف نظر از آب و هوای بیرون، پای شما همیشه سزاوار یک جفت دمپایی دنج خواهد بود.

در واقع، با توجه به اینکه شما آن‌ها را تقریباً در تمام ساعات شبانه‌روز به‌طور نامحدود می‌پوشید نه فقط در تعطیلات آخر هفته و ساعات پس از ساعت کاری – ممکن است بخواهید چند جفت خوب بهار کنید. درست است: چرخش دمپایی.

برای برندی که به معنای واقعی کلمه زیرپایی را اختراع کرده است، این که چرا دمپایی سیو تا این حد راحت هستند، اصلاً نمی‌داند. کفی گفته شده در قیچی دنج پیچیده شده و با تکیه گاه قوس عالی و چوب پنبه ضخیم که به مرور زمان روی پاهای شما قالب می گیرد، تراشیده شده است. (زیرا اگر می خواهید در خانه خود کفش بپوشید، بهتر است راحت باشند.)