قیمت توالت فرنگی + خرید توالت فرنگی دیواری و فروش توالت فرنگی تاشو

همان طور که می دانید توالت فرنگی دیواری و تاشو یک توالت با کیفیت و بسیار زیبا است که در ابعاد متفاوت و با استفاده از مواد اولیه درجه یک به طور عمده تولید می‌ شود، قیمت توالت فرنگی در این مرکز کاملا ارزان و مقرون به صرفه است و افرادی که قصد دارند این توالت های با کیفیت و درجه یک را تهیه کنند می توانند با مراجعه به سایت فروش این محصول که به طور غیر حضوری در تمام نقاط کشور در اختیار افراد قرار گرفته است آن را سفارش و دریافت نمایند.

قیمت توالت فرنگی + خرید توالت فرنگی دیواری و فروش توالت فرنگی تاشو

صادرات توالت فرنگی

از جمله محصولاتی که به صورت گسترده و در تناژ بالا از کشورمان به سایر کشورهای خارجی به ویژه کشورهای همسایه صادر می شود، توالت فرنگی است که توسط بهترین و با تجربه ترین تولید کننده های ایرانی با بهره گیری از متریال های درجه یک و اصل و استفاده از مواد اولیه مرغوب طراحی و ساخته می شود، بی تردید صادرات توالت فرنگی به کشورهای دیگر، در کاهش مشکلات اقتصادی و ارزآوری به کشور تاثیر فراوانی دارد.

در حال حاضر کشور ما ایران، از بهترین صادرکنندگان توالت فرنگی در سراسر جهان به شمار می آید، و توانسته حجم زیادی از این تولیدات را به خود اختصاص دهد از این رو بسیاری از کشورها نیاز خود به این محصول را از طریق تولیدکنندگان ایرانی تأمین می کنند و ایران از جایگاه ویژه ای در صادرات این محصول برخوردار می باشد، از آن جا که تقاضا برای خرید توالت فرنگی بسیار زیاد است، از تمام ظرفیت های کشور برای صادرات این محصول استفاده می شود تا بتوان نیاز بازار های جهانی را تأمین نمود.

خرید توالت فرنگی دیواری

خرید توالت فرنگی دیواری در ایران انواع توالت فرنگی تولید می شود که می توانید برای سفارش نوع دلخواه خود با مراکز فروش در ارتباط باشید، امروزه فروش توالت فرنگی دیواری از طریق مراکز خرید و سایت های مختلف انجام می گیرد، شما می توانید برای سفارش توالت فرنگی با کیفیت های درجه یک و اعلاء با این مرکز فروش معتبر در ارتباط بوده و محصول دلخواه خود را خریداری کنید.

توالت فرنگی خوب

یک توالت فرنگی خوب دارای مشخصات زیادی می باشد که در اینجا به برخی از این مشخصات می پردازیم :

  • مجهیز به آبریز بسته است.
  • ضخامت لعاب آن بالا می باشد.
  • درجه یک بودن لعاب
  • سفید بودن رنگ توالت
  • درخشان و یکسان بودن سنگ توالت
  • داشتن گارانتی شرکت سازنده
  • استاندارد بودن شیب توالت
  • بیشتر بخوانید: چینی بهداشتی

مشخصات توالت فرنگی

مشخصات توالت فرنگی قطعا وقتی شما توالت فرنگی را خریداری می کنید، قصد دارید علاوه بر زیبایی و خاص کردن فضای سرویس بهداشتی، از کیفیت بالای این محصول نیز برخوردار شوید، در ساخت این نوع توالت ها از بهترین مواد استفاده شده و خیال شما را تا سال های طولانی راحت می‌ کند، جنس و رویه این نوع توالت ها به راحتی از بین نمی رود و براقیت آن برای سال ها ماندگار خواهد بود به علاوه این نوع توالت ها به راحتی قابل شست و شو هستند و در دراز مدت لکه و کثیفی را به خود جذب نمی کنند.

کاربرد و مصارف توالت فرنگی

افزون بر اینکه توالت های فرهنگی ظاهری خاص به سرویس بهداشتی می دهد، می توانند مانع از ایجاد پا درد و یا خستگی در افراد سالمند شده و برای بانوان باردار نیز بسیار مناسب هستند و فشاری به ستون فقرت و به خصوص پاها وارد نمی کنند، توالت های فرنگی در حقیقت مناسب برای تمام افراد است و راحتی در استفاده از آن سبب شده تا محبوبیت زیادی در بین مردم پیدا کند.

فروش ارزان توالت فرنگی جدید

فروش ارزان توالت فرنگی جدید فروش ارزان توالت فرنگی جدید به دلیل کارایی بالا و قیمت مناسب با استقبال خوبی از سوی مردم مواجه شده است، این توالت ها دارای اندازه و ابعاد مختلفی هستند و در انواع مختلف عرضه می شوند، تمامی مدل های موجود در بازار را می توان با توجه به برند تولید کننده آن ها بررسی کرده و خریداری نمود، بهترین انواع این محصولات دارای رنگ های بسیار متنوعی هستند که قیمت آن ها بر حسب پارامتر های مختلف تعیین می شود.

توالت فرنگی جدید به عنوان یکی از بهترین توالت ها در کشور ما شناخته شده است و مردم تمایل زیادی به خرید این نوع توالت فرنگی دارند، این دسته از محصولات، تهیه شده از مواد اولیه درجه یک می باشند و با کیفیت بسیار بالایی که دارند، توانسته اند رضایت بسیاری از مصرف کنندگان را جلب نمایند.

کارخانه توالت فرنگی جدید

بزرگترین تولید کننده و کارخانه توالت فرنگی جدید چه اهدافی را دنبال می کند؟ این مرکز کدام معیارها و ملاک را برای تولید توالت فرنگی به کار گرفته است؟ همیشه کیفیت، زیبایی و شیک بودن برای یک توالت فرنگی در اولویت است؛ بنابراین همیشه بزرگ ترین تولید کننده انواع توالت فرنگی، کماکان سعی بر آن دارد که بهترین توالت ها را درطرح ها و مدل های به روز و جدید تولید کرده و روانه ی بازار کند، برای کسب اطلاعات بیشتر و خریدی آسان و مقرون به صرفه بستری آنلاین برای شما در نظر گرفته شده تا بتوانید با کارشناسان این مجموعه مشورت نموده و کالای مورد نظرتان را خریداری نمایید.

توالت فرنگی طلایی

توالت فرنگی طلایی از جمله توالت فرنگی های محبوب و پرطرفدار می توان به توالت فرنگی طلایی اشاره نمود، این توالت فرنگی مانع از هدر رفتن آب می شود و میزان مصرف آب را بهینه می سازد، علاوه بر این ها با استفاده از کمترین حجم آب و بدون ایجاد صدای زیادی، درون کاسه را تمیز و تخلیه می کند به طوری که کثیفی یا لکه ای بر جای نمی گذارد، این توالت های باکیفیت مانع از پاشیدگی آب به بیرون از کاسه شده و در مدت زمان کوتاهی تمام کاسه را تمیز می کنند.

توالت فرنگی همدان

یکی از شهرهای تولید کننده توالت فرنگی همدان است، توالت های تولید شده توسط تولید کنندگان همدانی اغلب کیفیت مطلوبی دارند و با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه به فروش می رسند.

قیمت توالت فرنگی مروارید

قیمت توالت فرنگی مروارید قیمت توالت فرنگی مروارید در این مرکز بسیار ارزان است، قیمت این دسته از محصولات بسته به پارامتر های مختلفی متغیر می باشد، کلیه انواع توالت هایی که در بازار توزیع می‌ شوند بر حسب کیفیت، قیمت‌ گذاری می‌ شوند، هر چه کیفیت توالت فرنگی بیشتر باشد، معمولاً قیمت کالا نیز افزایش می یابد، این کیفیت ابعاد توالت، یراق آلات به کار رفته و جنس توالت و دیگر گزینه های مختلف را شامل می شود و معمولاً بهترین توالت ها از نوع سرامیک های درجه یک هستند که بسیار براق و زیبا می باشند.

یکی دیگر از عوامل مهم در قیمت‌ گذاری این کالا ها توجه به برند تولید کننده آن ها می باشد، معمولاً برند های مختلف به خاطر کیفیتی که دارند، در سطح کشور شناخته شده هستند و هر چه این کیفیت بیشتر باشد، میزان خرید آن ها نیز بیشتر خواهد شد، لازم به ذکر است که انواع توالت هایی که از مواد اولیه درجه یک تولید می شوند، نسبت به سایر توالت ها دارای قیمت بیشتری هستند.

توالت فرنگی مروارید مدل رومینا

از جمله پرفروش ترین انواع توالت های فرهنگی، می توان به توالت فرنگی مروارید مدل رومینا اشاره کرد که بر اساس بهترین متدهای روز دنیا تهیه شده و از سطح کیفی بالایی برخوردار است، این محصول زیبایی منحصر به فردی دارد و قیمت آن نیز کاملا مقرون به صرفه است.

توالت فرنگی مروارید مدل کرون

توالت فرنگی مروارید مدل کرون از جمله توالت فرنگی هایی که امروزه بسیار پر طرفدار هستند توالت فرنگی مروارید مدل کرون است که به دلیل از قدرت تخریب بسیار خوبی که دارد بسیار پر تقاضا هست و افراد زیادی خواهان خرید این محصول می‌باشند، شما می‌ توانید برای تهیه این جنس به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کنید و محصول خود را سفارش داده و خریداری نمایید کارشناسان ما در بخش فروش آمادگی پاسخ‌گویی به سوالات شما مشتریان عزیز را دارند.

توالت فرنگی جدید دیواری

توالت فرنگی جدید دیواری یکی دیگر از انواع این محصول است، این نوع توالت ها روی دیوار نصب می شود و فضای کمتری را نسبت به توالت های روی زمین اشغال می کنند و شرایط بهتری را برای اجابت مزاج فراهم می کنند و مخزن این نوع توالت فرنگی داخل دیوار قرار می گیرد و لگن آن روی شاسی پیچ می شود، بنابراین تنها چیزی است که در حمام قابل مشاهده است، در توالت دیواری، تخلیه از طریق کلیدها و سیفون های نصب شده روی دیوار انجام می شود.

توالت فرنگی تاشو برقی

توالت فرنگی تاشو برقی توالت فرنگی تاشو برقی از دسته مواردی می باشد که در برخی از خانه های ایرانی ها وجود دارد این محصول دارای قالب و شکل مشخصی می باشد و از حالت استاندارد خود پیروی کرده است، این توالت ها توسط شرکت های مختلفی تولید می شوند اما تمامی آنها باکیفیت نیستند.

توالت فرنگی پارمیس گلسار

توالت فرنگی پارمیس گلسار دارای کیفیت بسیار عالی می باشد که نسبت به سایر محصولات مشابه دارای کیفیت بسیار بالایی است، از ویژگی های این توالت سنگی می توان به ضخامت بدنه آن ها اشاره کرد که از ضخامت بسیاری برخوردار اند و بر اثر ضربه های خارجی هیچ گونه آسیبی به آنها وارد نمی شود.

توالت فرنگی کودک دخترانه

توالت فرنگی کودک دخترانه توالت فرنگی کودک دخترانه در ابعاد و ارتفاع کوچک تهیه شده اند تا استفاده از آن ها برای کودکان نیز مقدر باشد.

توالت فرنگی چینی کرد

یکی از ویژگی های توالت فرنگی چینی کرد ماندگاری این محصولات است، به دلیل استفاده از مواد اولیه مرغوب و مواد درجه یک در آن ها، دارای طول عمر بسیار طولانی می باشند همچنین یکی از ویژگی های دیگر که این توالت را با محصولات دیگر متمایز می کند داشتن گارانتی و یا ضمانت برای این محصول می باشد که در هیچ یک از محصولات مشابه دیده نمی شود.

توالت فرنگی بیده دار چیست

توالت فرنگی بیده دار چیست توالت فرنگی بیده دار یکی دیگر از توالت های محبوب است که طرز استفاده راحت تری دارد، این محصول کاملاً بهداشتی است و از زیبایی فوق العاده ای برخوردار است.

خودشور اتوماتیک توالت فرنگی

خودشور اتوماتیک توالت فرنگی یکی از بهترین انواع توالت فرنگی می‌ باشد که با وجود مزایا و ویژگی های بسیار جالب خود توانسته است به خوبی جای خود را در بازار فروش توالت فرنگی باز کند به گونه ای که سالانه تعدادی زیادی از این محصول تولید و به فروش می‌رسد.

توالت فرنگی ایساتیس مدل کیمیا

توالت فرنگی ایساتیس مدل کیمیا توالت فرنگی ایساتیس مدل کیمیا سایز و ابعادی مناسب و استاندارد دارد و توسط مرکزی متخصص طراحی و تولید می شود، وزن آن استاندارد است و به راحتی می‌ توان آن را در فضاهای مختلف کار گذاشت، سایزهای متنوعی دارد که مناسب فضاهای بزرگ و کوچک می باشد، همچنین طراحی شیک و شکیلی دارد.

توالت فرنگی برزنتی

سطح توالت فرنگی های برزنتی از موادی تشکیل شده است که امکان رشد باکتری روی آن ها وجود ندارد و به همین دلیل آلودگی های میکروبی به پایین ترین حد خود می‌رسد، این توالت فرنگی همچنین میزان مصرف آب را به حداقل می‌ رساند تا از هدر رفتن آب اضافه جلوگیری شود.

توالت فرنگی پایه بلند

توالت فرنگی پایه بلند توالت فرنگی پایه بلند یک نوع توالت طبی است که می تواند نشستن و بلند شدن از توالت را آسان تر و ایمن تر کند سنگ های توالت فرنگی پایه بلند در 3 ارتفاع مختلف وجود دارد، ارتفاع این محصول ۵، ۹، ۱۴ سانتی متر می باشد.

توالت فرنگی پرتابل مخزن دار

توالت فرنگی های پرتابل مخزن دار طوری ساخته شده اند که قالب بدنه و مخزن از هم جدا می‌ باشند و در هنگام نصب بر روی هم قرار گرفته و ثابت می شوند امروزه شکل ظاهری توالت فرنگی ها بسیار مورد توجه قرار گرفته است و مردم به دنبال توالت فرنگی های بسیار زیبا و شیک می باشند که در هنگام استفاده از آن ها احساس راحتی کنند و اذیت نشوند و دچار کمردرد و پادرد نشوند.

چیدمان توالت فرنگی و ایرانی

چیدمان توالت فرنگی و ایرانی چیدمان توالت فرنگی و ایرانی طبق سلیقه افراد و نوع فضای سرویس بهداشتی انجام می شود، اما برای زیبایی بیشتر سرویس های بهداشتی توصیه می شود حتما از سرویس های بهداشتی استفاده شود.

چگونه توالت فرنگی را باز کنیم

باز کردن توالت فرنگی کار پیچیده ای نیست اما پیشنهاد می کنیم این کار را فقط به افراد متخصص بسپارید.

ابعاد توالت فرنگی

ابعاد توالت فرنگی در هنگام خرید توالت فرنگی دقت به ابعاد و اندازه توالت فرنگی نیز مهم است، طول استاندارد در این گونه توالت های فرنگی معمولا بین ۵۴ تا ۷۲ سانتی متر است، با توجه به اینکه درب و نشیمن توالت، فضای مفید و مورد استفاده است معمولا بین ۳۰ تا ۳۵ سانتی متر است بنابراین در حین خرید حتما باید به ابعاد و اندازه توالت برای استفاده آسان دقت شود.

معمولا در هر کشوری با توجه به ارگونومی کلی مردم آن شهر یا کشور، سازندگان توالت فرنگی به طراحی و تولید آن می پردازند در هنگام خرید باید به ابعاد توالت فرنگی توجه شود تا بسته به فضا و قد و قامت افراد، بهترین‌ انتخاب را داشته باشیم.

توالت فرنگی رسی

توالت فرنگی رسی بسیار پرطرفدار می باشد به طوری که روزانه مقدار بسیار زیادی از این محصولات به فروش می روند زیرا به دلیل دو تکه بودن حمل و نقل آن ها نیز بسیار آسان می باشد و نصب آن ها نیز راحت تر است که با قیمت بسیار ارزان و مناسب نیز به فروش می‌رسند هم چنین لک های موجود بر روی این محصولات به راحتی پاک می‌شوند و نیاز به شوینده های بسیار قوی نخواهند داشت.

توالت فرنگی صدف مدل ویکتوریا

توالت فرنگی صدف مدل ویکتوریا در معرفی توالت فرنگی صدف مدل ویکتوریا باید گفت با توجه به نوع نصب و پیاده سازی بسیار راحت آنها در سرویس های بهداشتی به عنوان یکی از تجهیزات الزامی ساختمانی یاد شده است.

توالت فرنگی عظیمی مدل کهلر سفید

بهترین توالت فرنگی عظیمی مدل کهلر سفید یکی از به صرفه ترین و در عین حال با کیفیت ترین تجهیزات سرویس های بهداشتی هستند که با نشان استاندارد ملی و اروپایی به بازار عرضه می شوند و چیزی در حدود 20% در مصرف آب صرفه جویی می کنند، این توالت ها دارای دو دکمه برای تخلیه می باشند که یکی برای مصرف آب کمتر و دیگری برای تخلیه آب بکار گرفته می شود و دکمه دیگر هم برای قرار گرفتن آب مورد نیاز بیشتری تعبیه شده است.

توالت فرنگی لاریسا

توالت فرنگی لاریسا از جمله خصوصیات مهم توالت فرنگی لاریسا می توان موارد زیادی را نام برد، این توالت ها در واقع انحنایی بر روی بدنه خود دارند که نشستن روی آن ها و استفاده از آن ها را بسیار راحت کرده است و به خوبی قوس بدن را پوشش می‌دهند، بنابراین از ایجاد انواع دردهای عضلانی و استخوانی طی زمان جلوگیری می کنند، این توالت ها به صورت طبی بوده و پزشکان به استفاده از آن ها سفارش می‌ کنند.

توالت فرنگی آکس 22 21 28

توالت فرنگی های آکس 22 21 28 طراحی کاربردی و ویژه‌ای دارند و بسیار محکم و با دوام می باشند، مقاومت آن ها در برابر انواع فشارهای سنگین، انواع ضربات مکانیکی و آسیب‌ها بالا بوده و طول عمر طولانی مدتی دارند، مزیت بارز این توالت ها این است که ضد انواع قارچ، ضد باکتری و ضد انواع لک و آلودگی می باشند، بنابراین بسیار بهداشتی بوده و در صورت کثیفی نیز به راحتی با انواع مواد شوینده می‌ توان آن ها را تمیز کرد.

جرم گیری سیفون توالت فرنگی

جرم گیری سیفون توالت فرنگی جرم گیری سیفون توالت فرنگی کار بسیار آسانی است، فقط کافی سیفون را با محلول های شوینده مخصوص شستشو دهید و سپس آبکشی نمایید.