فروش گندم امروز فارس در هند موجب محبوبیت گاندی در بین مردم شد

ماکارونی روغن دنبه کیلویی کامل به سبک ژاپنی را امتحان کنید، مانند Udon یا Somen که از نظر بافت و طعم با ماکارونی کلاسیک ایتالیایی متفاوت است.

آنها را به صورت گرم با سبزیجات سرخ شده و سس سویا یا سرد، با نوارهای نازک جلبک دریایی و پیاز سبز خرد شده می خورند.

Seitan: Seitan که در زبان ژاپنی به معنای پروتئین است، گلوتن را به صورت مکانیکی از آرد جدا می‌کنند، سپس با آب ورز می‌دهند تا خمیری به دست آید. ”

غذای بودا” برای چینی ها، حداقل 700 سال است که در این کشور طبخ می شود. همچنین در کره و ژاپن خورده می شود و در بین گیاهخواران کشورهای غربی که منبع عالی پروتئین برای آنهاست بسیار محبوب است.

می توانید آن را به صورت آماده از خواربار فروشی های شرقی یا فروشگاه های مواد غذایی بهداشتی خریداری کنید یا خودتان آن را با مخلوط کردن آرد گندم امروز فارس کامل و آب درست کنید تا خمیر قابل ورز دادن به دست آید.

حدود 20 دقیقه ورز می دهیم سپس خمیر را با آب ولرم جاری حدود 20 دقیقه می شوییم تا آب شفاف شود. سپس در آب سبزیجات به مدت 1:30 بپزید.

سپس می توان آن را به برش یا مکعب برش داد و دقیقاً مانند گوشت پخت، یعنی کبابی، در تابه قهوه ای، نان، روی سیخ، به سبک بلانکت، بورگوندی، در خورش و غیره پخت.

همچنین چاشنی جالبی در بازار وجود دارد، مینچین، ساخته شده از گلوتن که به مدت دو هفته توسط میکروارگانیسم‌های مختلف تخمیر شده، سپس نمک زده شده و چند هفته قبل از برش آن به صورت نواری کهنه می‌شود.

هنگام آسیاب شدن آرد از دانه جدا می شود، سبوس آن خشک می شود و سپس بسته بندی می شود و در فروشگاه های مواد غذایی یا فروشگاه های مواد غذایی بهداشتی عرضه می شود.

می توان آن را به غذاهای مختلف اضافه کرد تا محتوای فیبر آنها را افزایش دهد.