فروش لنت ترمز شرکتی در کنیا موجب اعتراض مردم شد

دوچرخه جاده، ترمز رینگ یا ترمز دیسکی؟ دوچرخه‌های جاده‌ای معمولی برای دهه‌ها دارای لنت ترمز شرکتی جانبی هستند.

اما اکنون تولیدکنندگان بیشتری مدل های جدیدی را با ترمز دیسکی عرضه می کنند. و به نظر می رسد که این روند در اینجا باقی مانده است.

تفاوت بین لنت ترمز شرکتی و ترمز دیسکی چیست؟ مزایا و معایب هر یک چیست؟ پس بهترین گزینه چیست؟ تفاوت بین لنت ترمز شرکتی و ترمز دیسکی

سخت است که متوجه ترمزهای دیسکی در دوچرخه های جاده ای نشوید. اما فراتر از تفاوت ظاهری آشکار آنها، تفاوت هایی با لنت ترمز شرکتی در عملکرد، قابلیت سرویس و وزن دارند.

این استاندارد برای چندین دهه در دوچرخه های جاده ای بوده است. آنها سبک وزن هستند و به راحتی تنظیم می شوند و نیاز به نگهداری کمی دارند.

عملکرد آنها ساده است، فعال شدن اهرم ها کشش کابل ها را افزایش می دهد که باعث حرکت کالیپر به منظور تماس لنت ترمز شرکتی با رینگ می شود.

سه سال پیش، زمانی که اولین تست ترمز MTB در سایت منتشر شد، فکر کردم مفید است که یک بخش کامل را به مشکل ارزیابی یک جفت ترمز اختصاص دهم، و به ویژه به تغییرات بدنام عملکرد بسیاری از آنها برگردیم، اگر اکثر مدل های موجود در بازار نیستند.

اگر گاهی اوقات این تنوع نتیجه ترکیبی بین جادوی سیاه، گرملین ها در شیلنگ ها و ریشه مکعبی حجم شمع های سوخته شده در روز قبل به نظر می رسد.

تعداد زیادی از عوامل ملموس وجود دارند که می توانند عملکرد اولیه خوب را آزمایش کنند. یک جفت ترمز و به مرور زمان آنها را تخریب می کند.

منشأ آنها می تواند در یک طرف یا طرف دیگر زنجیره، دیسک، پد، اهرم یا سمت کولیس باشد، اما خبر خوب این است که تشخیص منشأ آنها نسبتاً آسان است زمانی که بدانید چگونه علائم را به طور دقیق تشخیص دهید.

بنابراین، من در این مقاله متداول‌ترین مشکلات را با ذکر جزئیات منبع، تأثیرات و نحوه رفع آن‌ها بیان می‌کنم تا به شما نکاتی را بدهم تا بفهمید چه چیزی می‌تواند ترمزگیری شما را مختل کند و عملکرد خوب را به دست آورید.

به طور خلاصه، من به این سؤال رایج پاسخ می دهم: چرا ترمزهای من دیگر ترمز نمی کنند؟