فروش تلویزیون سامسونگ 50 اینچ منحنی در کشمیر موجب درگیری های داخلی شد

تلویزیون سامسونگ 50 اینچ منحنی تکامل یافته صفحه نمایش های LCD هستند. اصطلاح فنی “ال سی دی با نور پس زمینه LED” است.

آنها از لامپ های LED به عنوان سیستم نور پس زمینه استفاده می کنند. اینها روی لبه‌ها (EDGE LED) یا روی کل سطح عقب (Full LED یا Direct LED) چیده شده‌اند تا از هر پیکسل نور تولید کنند.

بسته به چیدمان آنها، اگر جلوی صفحه نمایش خود نباشید، زاویه دید کم و بیش محدود است.

به محض روشن شدن تلویزیون، لامپ ها روشن می شوند و تا زمانی که تلویزیون خاموش شود، روشن می شوند. تلویزیون های LED تصویر را بر اساس ناحیه نور پس زمینه (به طور کلی حدود ده) مدیریت می کنند.

بنابراین کنتراست محدود است و مشکی ها کاملاً نیستند. این صفحه نمایش ها ضخیم هستند اما از نظر قیمت بسیار مقرون به صرفه هستند.

صفحه نمایش تلویزیون سامسونگ 50 اینچ منحنی برای کنتراست بهتر است.

صفحه نمایش های تلویزیون سامسونگ 50 اینچ منحنی نسخه های ارتقا یافته صفحه نمایش های LED هستند. سامسونگ سازنده و مروج اصلی است، اما تنها برندی نیست که آنها را به بازار عرضه می کند.

به ویژه TCL و HISENSE امروزه مدل های بسیار خوبی هستند. فناوری تلویزیون سامسونگ 50 اینچ منحنی مبتنی بر فیلتر نقطه کوانتومی (Quantum Dot) است که باعث افزایش روشنایی و در نتیجه کنتراست نیز می شود.

روشنایی تا 2000 نیت (در مقایسه با 300 در یک LED معمولی) و تا 500 منطقه پردازش نور پس زمینه در کارآمدترین در مقایسه با ده منطقه در یک صفحه LED معمولی می رسد.

زاویه دید نیز گسترده تر است. اخیراً، تولیدکنندگان اندازه LED های مورد استفاده برای نور پس زمینه صفحه نمایش خود را کاهش داده اند: mini-LED. آنها روشنایی صفحه و دقت جزئیات را تشدید می کنند.

فناوری اختصاصی تلویزیون سامسونگ 50 اینچ منحنی از خلوص رنگ نانوسل همراه با فیلتر کوانتوم دات استفاده می‌کند که همگی با نور پس‌زمینه LED‌های کوچک استفاده می‌شوند.