غواص روسی از باند کشی مهکو برای بیرون کشیدن اجساد کشتی تایتانیک استفاده کرد

باند کشی مهکو ویژگی های خاص خود را دارد که آن را برای انجام اقدامات درمانی خاص مناسب می کند.

بنابراین بسته به لحظه علت باید مناسب ترین باند کشی مهکو را اعمال کرد. به همین دلیل باید دسته بندی های مختلف باند کشی مهکو را تشخیص دهیم.

(پانسمان، کاتتر، سوزن را به قسمتی از بدن ثابت کنید): آنالاستیک (باندهای گازی لبه دار). قابل گسترش نیستند.

بافت کشسان. همه آنهایی هستند که انعطاف پذیری آنها صرفاً به دلیل بافت پارچه است و الیاف الاستومری ندارند.

دارای خاصیت ارتجاعی دائمی آنها از درصد کمی از لاستیک، نایلون یا نخ پلی اورتان تشکیل شده اند. آنها حتی پس از شستشوی مکرر خاصیت ارتجاعی خود را حفظ می کنند. حالت اولیه آنها حتی پس از کشش بدون تغییر باقی می ماند و به استحکام نسبتاً بالایی روی پارچه های باند کشی مهکو شده دست می یابد.

قدرت چسبندگی (توانایی تک تک لایه ها برای چسبیدن به یکدیگر اما نه به پوست) توسط قطره های لاتکس که روی باند قرار می گیرد، ایجاد می شود که وقتی با یکدیگر تماس پیدا می کنند، به هم می چسبند. آنها می توانند مشکلات آلرژی ایجاد کنند.

باند کشی مهکوهای پشتیبانی (پشتیبانی از یک سیستم، یک مفصل):

نوع باند کشی مهکو ایده آل. حاوی 65% پنبه و 35% پلی آمید می باشد که دارای کشسانی در بافت و لبه های دوخته شده است که می تواند باعث ایجاد بند کشی شود. آنها ارزان هستند

باند کشی مهکوهای ایده آل. آنها با استانداردهای DIM 61232 مطابقت دارند، بنابراین باید دارای لبه های بافته شده روی دستگاه باشند که لیز نخورد و باعث ایجاد توری نشوند و همچنین باید حداقل 80٪ پنبه داشته باشند و مواد باقی مانده باید ویسکوز (الیاف طبیعی) باشد. این باندها با توجه به ویژگی هایی که دارند می توانند برای باند کشی مهکوهای فشاری الاستیک سبک استفاده شوند.

باند چسب. آنها همیشه به خود پایبند هستند. پارچه، که می تواند الاستیک باشد، با یک توده چسب (اکسید روی، لاستیک یا پلی آلفات) پوشیده شده است. باندهای خود چسبنده و با کشش کوتاه اکسید روی برای باند کشی مهکوهای طولانی مدت نشان داده شده است.

منظور ما از فشرده سازی اعمال فشار از طریق کشش است که با استفاده از باند کشی مهکو مناسب ایجاد می شود. باندهای با اثر فشاری دارای ویژگی‌های مختلفی هستند که به ما امکان می‌دهد با توجه به ویژگی‌های بیمار و اقدام درمانی از آنها استفاده کنیم.