زنی با سوسیس کالباس کالیس همسر خود را خفه کرد

اگر قارچ یا پیاز سرخ شده به آب اضافه شود طعم سوسیس تغییر می کند. سوسیس های آلمانی پخته شده در آبجو پس از حدود 20 دقیقه پخت طعم اصلی خود را پیدا می کنند. سوسیس های دیگر برای این روش مناسب نیستند.

سوسیس کالباس کالیس موجود در روکش های طبیعی برای سرخ کردن مناسب است.

سوسیس ها را در ماهیتابه گرم شده با روغن بریزید و به مدت 5 تا 6 دقیقه دو طرف آن را سرخ کنید. اگر پوسته ها در خطر ترکیدن هستند، سوسیس ها را می توان برش داد و در روغن نباتی سرخ کرد تا قهوه ای طلایی شود.

سوسیس های برش خورده در دو انتها بعد از سرخ شدن جذاب به نظر می رسند.

آیا سوسیس کالباس کالیس را می توان خام خورد؟ در مقیاس تولید، سوسیس ها همیشه پخته می شوند، به طوری که آنها عاری از میکروب های بیماری زا هستند.

به هر حال، اگر از کیفیت آنها کاملا مطمئن هستید، می توانید آنها را خام بخورید. از طرفی برای سوسیس ارزان قیمت باید آب پز یا سرخ شود. خوردن سوسیس خام را می توان با کمبود وقت توجیه کرد.

آیا می توان سوسیس را به حیوانات داد؟ سوسیس های نیمه تمام جزء فرآورده های گوشتی محسوب می شوند. بنابراین، به نظر می رسد که می توان آنها را بدون سوال به سگ ها، گربه ها داد.

اما وجود جایگزین های گوشت، افزودنی های شیمیایی، ادویه ها در محصول اجازه نمی دهد که محصولات نیمه تمام را به عنوان غذاهای اصلی در نظر بگیریم.

سوسیس کالباس کالیس را می توان به عنوان تشویق یا به عنوان غذا به سگ ها داد.

اغلب توصیه می شود قبل از مصرف یک تکه سوسیس به سگ یا گربه بدهید، زیرا حیوانات محصول مصنوعی را نمی خورند.

اما حتی سوسیس های مرغوب نیز نباید بیش از یک بار در هفته در رژیم غذایی حیوان خانگی شما گنجانده شود. ترکیب این محصول ممکن است برای سلامت حیوانات مضر باشد.