درب ضد سرقت طرح ونوس در ایتالیا صاحب خانه را در خود غرق کرد

برای افزایش ایمنی خانه هایتان احتمالاً نیاز به خرید سخت‌افزار قوی‌تر و شاید حتی درب ضد سرقت طرح ونوس جدید دارید، اما آرامش خاطری که از ایمن بودن خانه‌تان حاصل می‌شود، ارزشش را دارد.

همچنین ممکن است به ابزارهای اساسی نیاز داشته باشید: پیچ گوشتی و مته به نصب سخت افزار جدید کمک می کند. مراقب زمان خود نیز باشید.

اگر مطمئن نیستید که می‌توانید یک پروژه تقویتی را تا پایان روز به پایان برسانید، منتظر بمانید تا روز بعد شروع کنید یا برای کمک به استخدام یک کارشناس فکر کنید. شما نمی خواهید در موقعیتی گیر بیفتید که در آن کارتان تمام نشده، مطمئن نیستید که چگونه کار را تمام کنید، و باید یک شبه درب خانه را ناامن رها کنید.

قبل از شروع فرآیند تقویت ناحیه اطراف درب خود، خود در را بررسی کنید. اگر درب محکم و با هسته جامد در شرایط عالی و بدون پوسیدگی یا زنگ زدگی است، شما خوش شانس هستید. شما می توانید با افزودن سخت افزار قوی تر و سایر ویژگی های امنیتی درب خود را ایمن کنید.

با این حال، اگر یک درب توخالی درجه یک ساختمانی یا یک در تزئینی سبک وزن دارید، یا قسمت‌هایی که قفل‌ها، دستگیره‌ها و لولاها به هم متصل می‌شوند نرم یا زنگ‌زده هستند، وقت آن است که روی درب جدید سرمایه‌گذاری کنید. بدون در نظر گرفتن اینکه قفل چقدر قوی است، قفل موجود شما بسیار آسان است.

قوی‌ترین درها عموماً از چوب جامد یا فولاد هستند، اما برخی از درب‌های فایبرگلاس بسیار مستحکم، برخی با هسته‌های چوبی وجود دارند که کمی سبک‌تر را ارائه می‌دهند.

این درها برای هرکسی که می خواهد در را وارد کند یک چالش واقعی خواهد بود و قفل ها و سخت افزارهای ارتقا یافته را محکم نگه می دارند. شما می خواهید درب موجود را به دقت اندازه گیری کنید و تصمیم بگیرید که آیا می خواهید خود درب را خریداری کنید یا یک درب از قبل آویزان شده که قبلاً در یک قاب نصب شده است. نصب درهای از پیش آویزان آسان‌تر است، و همچنین یک قاب درب تازه برای نصب یک گیره در اختیار خواهید داشت.