دامن اختراع آن در سال 1857 زمانی که ملکه ویکتوریا

همه ما آن یک دوست را داریم که علاقه زیادی به دامن دارد، اما آیا می دانید چند نوع دامن وجود دارد؟

من می دانم که سردرگمی زیادی وجود دارد – منظورم این است که وقتی جوان تر بودم، فکر می کردم که همه دامن ها فقط “دامن” نامیده می شوند.

اما هنگامی که تفاوت های بین مدل های مختلف دامن را یاد گرفتید، پیدا کردن لباس مناسب برای کمد لباس خود آسان می شود! بنابراین در این پست، انواع مختلفی از دامن های موجود امروزی را بررسی خواهیم کرد.

مردم دامن کوتاه اسپرت  را در طول‌های مختلف می‌پوشیدند که در نتیجه سبک‌های متمایز متعددی از دامن‌ها ایجاد شد.

انواع مختلف دامن می توانند به بدن بچسبند یا آزادانه جریان پیدا کنند. می توان خط کمر یک دامن را برجسته کرد یا می توان خط پاچه را تغییر داد.

طرح و پارچه ای را بیابید که به شما امکان می دهد دامنی بسازید که منحصر به شما باشد، بدن شما را تکمیل کند و در مورد حس استایل شما توضیح دهد.

لیستی که قرار است ارائه شود، تنها شروع انواع دامن ها و تنوع موجود است.

آیا می دانستید که زنان و مردان در طول تاریخ به پوشیدن دامن معروف بوده اند؟ کت و سارافون تنها دو نمونه از تاثیرگذاری دامن بر روی مد و قوانین لباس مدرن هستند.

در زیر لیستی از 14 نوع دامن اسکاتلندی مختلف آورده شده است. طول دامن ها می تواند از بسیار کوتاه تا بسیار بلند در هر دسته از دامن ها متغیر باشد.

در زیر راهنمایی در مورد طول دامن آورده شده است که به شما در تعیین استایلی که بیشترین تکمیل کننده اندام شما است کمک می کند.

دامن

دامن A-line یک دامن تمام قد است که از کمر گشاد می شود و معمولاً ابریشم یا ساتن است، اگرچه نسخه های نخی نیز موجود است.

دامن A-line از زمان اختراع آن در سال 1857 زمانی که ملکه ویکتوریا آن را در مراسم عروسی خود با شاهزاده آلبسکیر پوشید، برای مجالس رسمی محبوب بوده است.

محبوبیت دامن دخترانه مجلسی ترومپت در دهه های 1920 و 1930 به دلیل تغییر روند مد کاهش یافت

این سبک در دهه 1960 بسیار محبوب بود و در بسیاری از افراد مشهور از آن دوران دیده می شود. این دامن به دلیل طراحی متمایز به شکل برگ در پشت لباس به دامن گودت نیز معروف است.

این استایل تقریباً برای همه تیپ‌ها و اندازه‌ها جذاب است، زیرا در مقایسه با سایر انواع مختلف دامن، بر بهترین ویژگی‌های شما تأکید می‌کند و در عین حال هرگونه نقصی را که ممکن است داشته باشید پنهان می‌کند.

دامن گشاد دامنی است که دارای خط لبه‌ای است که در پایین پهن‌تر از کمر است. عرض این فلر می تواند متفاوت باشد، اما معمولاً دامن های گشاد تا روی زانو یا بلندتر هستند و از پارچه های سبک و روان ساخته می شوند.

دامن های گشاد انواع مختلفی از دامن کلوش بلند هستند.

که اغلب با کمربند یا کمربند ست می شوند تا آنها را در جای خود نگه دارند.

آنها همچنین معمولاً به عنوان بخشی از لباس رسمی یا مجموعه کت و شلوار دامن پوشیده می شوند – اما اگر آنها را با شلوار جین بپوشید می توانند غیر رسمی تر باشند!

  • منابع:
    1. 14Different Types of Skirts for Women
  • تبلیغات:
    1. اعترافات تکان دهنده بیل گیتس در رابطه با طلاق از همسرش!
    2. فشارسنجی که تبدیل به دماسنج می شود!
    3. چادر مسافرتی که شبیه به یک بالون عمل کرد!
    4. روغن گیاهی که در جوشکاری استفاده می شود