خیار کاهش فشار خون مرتبط متخصص تغذیه

چندین مطالعه مصرف خیار را با کاهش فشار خون مرتبط دانسته اند. به گفته متخصص تغذیه امروز (در برگه جدید باز می شود) بسیاری از مطالعات آن را با کاهش فشار خون مرتبط دانسته اند.

زیرا باعث گشاد شدن خیار خاردار بوته ای عروق (گشاد شدن رگ های خونی) می شود.

یک مطالعه در سال 2017 منتشر شده در بهداشت عمومی اندونزی (در برگه جدید باز می شود) نشان داد که 20 شرکت کننده مسن مبتلا به فشار خون بالا پس از مصرف آب خیار به مدت 12 روز، کاهش قابل توجهی در فشار خون مشاهده کردند.

دانشگاه تافتز (در برگه جدید باز می‌شود) خیار خاردار یزد خاطرنشان می‌کند که اگر خیار در طی فرآیند تخمیر خانگی به خیار شور تبدیل شود.

خیار

خیارشور حاوی باکتری های پروبیوتیک است که هضم سالم را تقویت می کند و فلور مفید روده را پرورش می دهد. ترشی های فروشگاهی معمولاً این باکتری ها را ندارند زیرا جوشانده شده اند.

علاوه بر این، خیار خاردار درختی ممکن است برای محافظت از آنها در طول حمل و نقل واکس زده شوند.

با توجه به سالم‌ترین غذاهای جهان، کیک‌های ارگانیک و معمولی ممکن است اپیلاسیون شوند.

اما انواع ارگانیک فقط می‌توانند از موم‌های غیرسنتتیک با مواد شیمیایی تایید شده تحت مقررات ارگانیک استفاده کنند. به همین دلیل و نگرانی های مربوط به آفت کش ها، سالم ترین غذاهای جهان خرید خیار ارگانیک را تشویق می کند.

اما ور تصریح کرد: “این بدان معنا نیست خیار خاردار که اگر نمی توانید را پیدا کنید.

یا از پس خرید آن برآیید، باید از مصرف خیار خودداری کنید. فواید تغذیه ای خوردن محصولاتی که به طور معمول رشد می کنند، بیشتر از خطر نخوردن محصول است.”

  • منابع:
    1. Cucumbers: Nutrition facts and health benefits
  • تبلیغات:
    1. فردی که توانست با پتو در یک رودخانه ماهی بگیرد؟!؟!
    2. دختری که قابلیت تغییر شکل را دارد!
    3. استفاده از مانکن لباس زنانه در ایران ممنوع اعلام شد!
    4. حمله مورچه ها به پنجره پی وی سی خانه ایی در شمال!