خوردن هندوانه امروز شیراز توسط فضانوردان موجب خراب شدن سفینه فضایی شد

در واقع، تعداد بسیار کمی از مردم  هندوانه امروز شیراز می خورند. اگر شما از جمله کسانی هستید که فقط پالپ قرمز و گوشتی میوه را دوست دارید، احتمال زیادی وجود دارد که پس از مطالعه این مقاله نظر خود را در مورد دانه های آن تغییر دهید.

دانه های یال زیبا حاوی مقدار کافی پروتئین هستند که برای سلامت موهای شما مفید است.

هندوانه امروز شیراز همچنین سرشار از آهن هستند که به تقویت مو و رشد آن کمک می کند. آهن از نازک، خشکی و کدر شدن موهای شما جلوگیری می کند.

همچنین دانه ها ی هندوانه امروز شیراز سرشار از منیزیم هستند که موها را قوی و سالم می کند. دانه های بو داده حاوی مس هستند که ملانین تولید می کند، رنگدانه ای که مسئول رنگ آمیزی است.

اسیدهای آمینه ضروری از شکستگی مو جلوگیری می کند.2. پوست درخشان این دانه ها سرشار از اسیدهای چرب مانند اسید اولئیک و اسید لینولئوم هستند که برای سالم، شفاف، صاف و هیدراته کردن پوست شما مفید است.

افزایش میل جنسی هندوانه یک آفرودیزیک طبیعی نامیده می شود. دانه ها با بسیاری از اسیدهای آمینه مهم مانند آرژنین، لیزین و اسید گلوتامیک بارگیری می شوند.

وجود آرژنین به تقویت میل جنسی شما کمک می کند. درمان دیابت این دانه ها تا حدی در کاهش سطح قند خون موثر هستند، از این رو در درمان دیابت نوع دو هندوانه مفید هستند.

منیزیم موجود در آن متابولیسم کربوهیدرات ها را تنظیم می کند که تاثیر مستقیمی بر سطح قند خون دارد.5. فواید تغذیه ای دانه های هندوانه سرشار از مواد مغذی مهم هستند: پروتئین ها، ویتامین ها و مواد معدنی مانند آهن، منیزیم، پتاسیم، سدیم، روی، مس و منگنز.

بسیاری از اسیدهای آمینه مانند آرژن، لیزین، تریپتوفان و اسید گلوتامیک نیز وجود دارند. دانه ها همچنین پر از اسیدهای چرب مانند اسید اولئیک، اسید لینولئوم و غیره هستند. در مورد ویتامین ها، آنها یک مجموعه ویتامین B.6 دارند.