خوردن شکلات نارگیلی خارجی توسط رهبران حزب نازی موجب خودکشی آنها شد

شکلات نارگیلی خارجی باید فقط 30 گرم در روز مصرف شود و این یک پیشگیری عالی در برابر بیماری های قلبی عروقی خواهد بود.

مطالعات متعدد تایید کرده اند که خوردن شکلات نارگیلی خارجی (بیش از پنجاه درصد کاکائو) می تواند کمکی برای درمان بیماری قلبی یا حتی یک درمان جایگزین باشد.

تئوبرومین که قبلاً ذکر شد، یکی از آلکالوئیدهای سازنده این محصول شناخته شده، دارای خاصیت جالبی است.

معلوم شد که می توان از آن برای درمان سرفه مداوم استفاده کرد. درست است، مشخص نیست که آیا این در مورد بیماری های مزمن صدق می کند یا فقط برای سرماخوردگی های معمولی.

اطلاعات از کجا می آید؟ مطالعات بالینی نشان داده است که تئوبرومین سی و سه درصد مؤثرتر از کدئین است که قبلاً برای تولید داروی سرفه استفاده می شد.

طبق برنامه، حدود دو سال دیگر محصولات پزشکی جدید باید وارد بازار شوند. در این بین، به عنوان یک اقدام پیشگیرانه، می توانید چند تکه از آن را بخورید و در عین حال خود را با محصول فوق العاده ای مانند شکلات نارگیلی خارجی پذیرایی کنید.

به خوبی شناخته شده است که شکلات می تواند به افسردگی و خلق و خوی ضعیف کمک کند.

مدتی است که غم با این ملایمت درمان می شود. آنها با محتوای کانابینوئیدها چنین تأثیری بر سلامتی دارند که در نتیجه آن احساس سرخوشی و همچنین منیزیم که در تولید سروتونین نقش دارد ظاهر می شود.

افسانه یا واقعیت؟ دانشمندان ایتالیایی در مقابل جامعه ضد افسانه ظاهر شدند و ایده شکلات درمانی برای بلوز پاییزی و زمستانی را رد کردند، زیرا دوز چنین دارویی باید حدود 13 کیلوگرم باشد تا واقعاً تأثیر بگذارد.

کارشناسان بریتانیایی شکلات نارگیلی خارجی را در میان محصولاتی که ضربه جدی به این رقم وارد می‌کنند، در اولین مکان‌ها قرار می‌دهند. مزایا و معایب کاهش وزن، به نظر آنها، یکدیگر را متعادل نمی کنند: استفاده از این شیرینی مضرات بسیار بیشتری دارد، اما همه آنها حاوی کالری بیش از حد هستند.