خوردن تخمه آفتاب گردان قزوین توسط راهبان بودایی موجب خشم مردم شد

تخمه آفتاب گردان قزوین سرشار از اسیدهای چرب غیراشباع و همانطور که قبلاً دیدیم از نظر آنتی اکسیدان بسیار غنی است.

این ترکیب باعث می شود از ظهور یا ایجاد برخی بیماری های قلبی عروقی و سرطان ها جلوگیری شود.

این برای تخمه آفتاب گردان قزوین بدون نمک صدق می کند. در واقع، تخمه آفتاب گردان قزوین شور باعث افزایش فشار خون می شود و بنابراین می تواند باعث ایجاد این نوع بیماری شود.

تخمه آفتاب گردان قزوین بسیار غنی از اسیدهای چرب غیراشباع است که سطح کلسترول خون را کاهش می دهد.

اسیدهای چرب غیراشباع به عنوان چربی های خوب در برابر LDL-کلسترول شناخته می شوند که به عنوان “کلسترول بد” شناخته می شود.

برای حفظ سلامت استخوان ها و دندان ها، مصرف محصولاتی که منبع مواد معدنی مانند فسفر، دومین ماده معدنی رایج در بدن هستند، مهم است.

برای حفظ سلامت دندان ها و استخوان ها، مانند کلسیم، خوردن تخمه آفتاب گردان قزوین ضروری است.

به جای مصرف کیک های صنعتی و غنی از قند در میان وعده ها، بدانید که تخمه آفتاب گردان قزوین را می توان به راحتی به عنوان میان وعده در طول روز مصرف کرد.

برای آوردن کمی شیرینی یا تنوع بیشتر، تخمه آفتاب گردان قزوین با سایر دانه ها و میوه های خشک مانند: تخم کتان، تخم کدو تنبل، کنجد، دانه شاهدانه، کشمش، زغال اخته، زردآلو خشک، فندق، گردو، گردو و غیره بسیار خوب است.

صبحانه فرصت خوبی برای پر کردن مواد مغذی و انرژی است. تخمه های آفتابگردان به راحتی جای خود را در موسلیس می یابند که همراه با شیر گیاهی یا ماست است.

برای حفظ جوانی پوست مصرف تخمه آفتاب گردان قزوین توصیه می شود. محتوای بالای ویتامین E موجود در آن باعث می شود تقریباً تمام نیاز روزانه این ویتامین را پر کند.

چه مقدار تخمه آفتاب گردان قزوین در روز؟ بسته به افراد و متابولیسم، متخصصان تغذیه مصرف روزانه بین 15 تا 25 گرم تخمه آفتاب گردان قزوین را توصیه می کنند.