جاکلیدی دانه برنج که موجب انقراض یوزپلنگ آسیایی شد

کودکان را به خلاقیت جذب کنید، این به آنها اجازه می دهد تا در یک رابطه جالب شرکت کنند و به نظم عادت کنند.

اگر هر کلید را با یک جاکلیدی دانه برنج منحصربه‌فرد تزئین کنید که توسط دستان خودتان ایجاد شده است، کل طرح جاکلیدی دانه برنج ظاهری بسیار رنگارنگ پیدا می‌کند.

اگر خود را یک صنعتگر ماهر می دانید، سعی کنید جا کلیدی دیواری بسته بسازید. این روند کمی تلاش و زمان بیشتری می برد، اما نتیجه واقعا زیبا و مرموز خواهد بود.

در قسمت بیرونی چنین کابینتی می توانید یک عکس یا عکس زیبا قرار دهید، آن را با کلیدهای قدیمی یا یک ساعت تزئین کنید، این به کل طرح جذابیت بیشتری می بخشد.

ته سه لا تهیه کنید. تخته سه لا را با پرایمر اکریلیک بپوشانید و سپس رنگ کنید. رنگ را می توان به عنوان مثال با یک برچسب بوم یا نقاشی پاستل جایگزین کرد.

اگر از آستر استفاده کرده اید، ابتدا باید آن را با سنباده متوسط ​​و سپس با سنباده ریز سنباده بزنید.

روی تخته سه لا چسب بزنید، سپس یک کارت دکوپاژ مرطوب شده را روی آن قرار دهید و آن را با دقت صاف کنید تا حباب ها از بین بروند. پس از آن، می توانید قاب را با رنگ اکریلیک یا لکه رنگ کنید.

وقتی کل محصول آماده و خشک شد، برای استحکام بیشتر روی آن را با لاک اکریلیک بپوشانید و دوباره بگذارید خشک شود. تخته سه لا تمام شده را داخل قاب قرار دهید، قلاب ها و اتصال دهنده ها را به دیوار پیچ کنید.

در صورت تمایل، می توانید برچسب هایی با کتیبه یا اعداد اضافه کنید  این رویکرد مدیریت کلید را تا حد امکان راحت و سازماندهی می کند.

جاکلیدی دانه برنج دیواری راهرو ورودی را خودتان از روی قاب انجام دهید.

بیایید با شما در فرآیند گلدوزی شیرجه بزنیم و یک جاکلیدی دانه برنج رنگی ساده اما غیر معمول و منحصر به فرد بسازیم. برای این کار باید آماده کنیم:

می توانید یک تخته از تخته فیبر یا چوب بگیرید.

گلدان گلدان: ابتدا آن را به دو قسمت تقسیم کنید.

بتونه و ابزاری برای کاربرد آن  می تواند کاردک یا قلم مو باشد.

رنگ اکریلیک یا گواش مناسب؛

مینای دندان شفاف؛

چسب PVA و Moment  چسب فوری را می توان با میخ های مایع جایگزین کرد.

قبل از شروع کار، ابعاد داخلی قاب را اندازه بگیرید و سپس بر اساس آنها یک تکه تخ