توالت فرنگی دیواری جدید سینکو

فروش کلی و عمده توالت فرنگی دیواری جدید سینکو و شیرآلات ساختمانی شیراز به صورت مستقیم در مراکز خرید توالت فرنگی یکی از اقدامات بسیار مقرون به صرفه و از دلایل موثر در میزان کاهش و ارزان تر شدن قیمت نهایی این محصول محسوب می شود که همواره خریداران می توانند با پرداخت قیمتی بسیار مقرون به صرفه این توالت فرنگی را خریداری نموده و از این راه سود بسیاری را کسب کنند

توالت فرنگی دیواری جدید سینکو

روشویی و توالت فرنگی مروارید

همان طور که می دانید یکی از توصیه های پزشکان و متخصصین برای افراد مختلف مخصوصا میانسالان و بیماران انتخاب و استفاده از انواع توالت فرنگی استاندارد و مرغوب می باشد. در این میان توالت فرنگی مروارید یکی از نمونه های برتر و باارزش است که استفاده از این محصول می تواند برای افراد اثرات مثبتی بسیاری را به همراه داشته باشد و حدالامکان باید سعی شود که بهترین نوع توالت فرنگی خریداری گردد. همچنین چند مورد از مشخصات این محصول شامل موارد زیر می باشد:

روشویی و توالت فرنگی مروارید از مواد اولیه درجه یک و بسیار باکیفیتی تولید شده که همواره مرغوبیت و جنس مقاوم آن موجب شده که دوام و ماندگاری بیشتری را در برابر عواملی محیطی چون رطوبت، فشار، ضربه و… داشته باشد. این توالت به صورت کاملا استاندارد و مناسب است که باعث بروز هیچ گونه فشاری به کمر و پای افراد نمی شود و استفاده از آن امری رضایت بخش است.

این توالت فرنگی و شیرآلات ساختمانی سیلکو  در مدل های مدرن و شیک و طرح های لوکس و زیبایی است که دارای تنوع بسیار بالایی می باشد و می توان متناسب با دکور موجود آن را انتخاب کرد. این محصول دارای سیستم تخلیه مناسب و مطابق با تکنولوژی روز و به صورت گردابی می باشد که دفع و خروج مدفوع را به خوبی انجام می دهد و از ایجاد بوی نامطبوع در فضا به درستی جلوگیری می کند.

ساختار این توالت به صورت یک تکه می باشد که عملیات نظافت و شست و شوی آن نیز توسط افراد به خوبی انجام می شود.

توالت فرنگی درجه1 مروارید مدل تانیا 66

توالت فرنگی درجه1 مروارید مدل تانیا 66 توالت فرنگی درجه یک مروارید مدل تانیا ۶۶ دارای کیفیت مناسبی است و برای اطلاع از این کیفیت می‌ توان به جنس سنگ های آن ها اشاره کرد، این سنگ ها بسیار صاف و یکدست هستند و از براقیت بالایی برخوردار می باشند. سطح رویه آن ها با لعاب مورد نظر مورد پوشش قرار گرفته است. این توالت ها فضای مناسب را به خود اختصاص می‌ دهند و خیلی جا گیر نیستند.

کیفیت این محصولات را می‌ توان در قیمت آن ها مشاهده کرد معمولاً اجناس با کیفیت دارای قیمت بیشتری هستند و هر چه کیفیت بالاتر باشد طول عمر آن ها نیز بیشتر می شود. توالت فرنگی مروارید را می توان به شیوه های اینترنتی خریداری کرد. کیفیت این محصولات بیشتر بستگی به لعابی دارد که روی این سنگ ها به کار برده می شود و هر چه این لعاب دارای طول عمر بیشتری باشد، میزان استفاده از این توالت ها نیز بیشتر است. امروز انواع توالت فرنگی جدید در بازار به وفور مشاهده می گردد که هرکدام از آن ها در محیط های مختلفی به کار برده می شوند.

توالت فرنگی مروارید مدل ویستا 63

توالت فرنگی مروارید مدل ویستا ۶۳ یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین نمونه های توالت فرنگی محسوب می شود، در این بخش 4 ویژگی مهم توالت فرنگی مدل ویستا برای خوانندگان عزیز بیان می گردد تا هم بهتر با این محصول آشنا شده و هم علل فروش بالای آن را متوجه شوند.

  1. توالت فرنگی ویستا از نوع زمینی و یک تکه بوده و شکل بیضی دارد، نوع لعاب بکار رفته در ساخت این محصول از نوع درجه یک بوده و مخزن و کاسه آن به هم متصل هستند بنابراین تمیز کردن این توالت بسیار راحت تر از سایر نمونه ها می باشد.
  2. سیستم تخلیه این توالت فرنگی از نوع آبشاری بوده و به این شکل است که آب از درون مخزن به لبه های درونی کاسه توالت وارد شده و از این قسمت و از طریق سوراخ ها به پایین می ریزد.
  3. مخزن آب توالت فرنگی ویستا از نوع دو زمانه بوده و در تیجه می توان برای شستشوهایی که نیاز به استفاده آب کمتری دارد، حجم کوچک آب را مورد استفاده قرار داد.
  4. نوع درب این توالت آرام بند است و دارای فنرهایی می باشد که از بسته شدن ناگهانی درب جلوگیری می کند، این محصول در سه درجه کیفی تولید و به بازار عرضه می شود.

حداقل فاصله توالت فرنگی از دیوار

حداقل فاصله توالت فرنگی از دیوار فاصله توالت فرنگی از دیوار با توجه به سلیقه شخصی افراد، فاصله اتصالات، ابعاد سرویس بهداشتی و…‌ می تواند متغیر باشد، اما برای تعیین فاصله توالت فرنگی از دیوار بهتر است با کارشناسان مجرب مشورت کنید تا بتوانید توالت فرنگی را در بهترین حالت خود نصب کنید.

توالت فرنگی به انگلیسی

توالت فرنگی به زبان انگلیسی Toilet می‌باشد، تلفظ این کلمه فقط کمی با تلفظ فارسی آن متفاوت است، بنابراین به راحتی می توانید آن را به کار ببرید.

توالت فرنگی بومرنگ

توالت فرنگی بومرنگ یکی از نکاتی که در رابطه توالت فرنگی بومرنگ باید بدانید این است که میزان کیفیت آن بسیار فوق العاده و بی نظیر بود که این امر باعث شده تا استقبال و استفاده های فراوانی از آن در مکان‌ های گوناگون صورت گرفته و بازار بسیار موفق برای فروش آن کسب کرده اند، بنابراین تولیدکنندگان مختلف نیز همواره تلاش می‌کند با تولید نمونه های درجه یک تحت بهترین شرایط و ارائه آن ها به دست مشتریان نیاز آن ها را برطرف کرده و موفقیت‌های بزرگی را به دست آورند.

نکته مهمی که در رابطه با این نوع توالت فرنگی ها باید بدانید این است که مدل‌های مختلفی از آن در بازار موجود می باشد که هر کدام آن ها کارایی منحصر به فرد و ویژگی‌های بی‌نظیری داشته و می‌تواند نیاز عده زیادی از مصرف کنندگان را تامین کند، بنابراین می‌توان گفت که مشتریان می‌توانند با خیالی آسوده و در نظر داشتن شرایط گوناگون نمونه از انواع توالت فرنگی ها را انتخاب کرده و خریداری کند تا با استفاده از آن از مشکلاتی که ممکن است برای آن ها پیش بیاید جلوگیری کنند.

توالت فرنگی نوزاد

پرکاربرد بودن توالت فرنگی نوزاد به مزیت های منحصر به فرد این محصول برمی‌گردد، این توالت ها مناسب برای سن بچه ها طراحی و ساخته می شوند و به صورت موزیکال و بسیار جذاب می باشند و طرح و شکل ظاهری آن ها متنوع است و در طرح و رنگ های متنوع عرضه می شوند. توالت با اشکال مختلف موجود بوده و جذابیت زیادی برای بچه ها دارند، این توالت‌ها آلودگی به خود نمی گیرند، به این صورت که ضد انواع باکتری و ضد قارچ و انواع مواد آلوده می باشند زیرا سطح توالت به صورت صاف است و جنسی درجه یک و استاندارد دارد در صورت کثیفی نیز به راحتی می توان آن ها را تمیز کرد.

این توالت ها طراحی کاربردی و بی نظیر و اندازه و ابعاد متنوعی دارند و تمامی سایز و اندازه های آن ها استاندارد است دوام و مقاومت بالای توالت در شرایط مختلف مزیت ویژه این توالت ها می باشد. توالت انواع فشارهای سنگین را تحمل کرده و در برابر انواع آسیب مقاومت بالایی دارد، بنابراین این توالت‌ها طول عمر بالایی داشته و بسیار مقرون به صرفه می باشند. از مواد بهداشتی و سالم برای ساخت این توالت ها استفاده می کنند.

توالت فرنگی وال هنگ تمام اتوماتیک

توالت فرنگی وال هنگ تمام اتوماتیک از جمله بهترین و پرفروش ترین توالت ها در بازارهای خارجی و داخلی، توالت های فرنگی می باشند که با توجه به مشخصات ظاهری، مزیت و ویژگی های خود دارای انواع مختلفی می باشند. امروزه نمونه های بسیار متنوعی از این محصول در کشور ما تولید شده که هر یک مزیت های مخصوص به خود را دارند.

از مجهزترین نمونه های این محصول می توان به توالت فرنگی وال هنگ تمام اتوماتیک اشاره کرد که خصوصیات و ویژگی های مربوط به خود را دارد. بدون شک امروزه این امر که استفاده از توالت های فرنگی برای سلامت ستون فقرات بسیار مناسب و مفید تر است، برای تمامی افراد ثابت شده که دلیل آن بهره گیری از فناوری های روز دنیا برای تولید این محصول می باشد.

توالت فرنگی جک دار برقی

از ویژگی های مهم و قابل توجه توالت فرنگی جک دار برقی می توان به قابلیت نصب در مکان های مختلف از جهت متراژ، نصب آسان و سریع، دوام و طول عمر بسیار زیاد، مقاومت عالی، برخورداری از خود شور اتوماتیک و پیشرفته، قابلیت تنظیم جهت پاشش آب، مقاوم بودن در برابر سرما و یخ زدگی و عدم ترک برداشتن و غیره اشاره کرد.

این نوع توالت ها در برند و مارک های بسیار معروف و اصلی تولید شده اند که به راحتی می توان اقدام به خریداری آن نمود.

توالت فرنگی شستشوی خودکار

توالت فرنگی شستشوی خودکار توالت فرنگی شستشوی خودکار، همانطور که از نامش پیداست پاشش آب را به صورت خودکار انجام می دهد، نازل تخلیه این محصول بر خلاف نمونه های قدیمی که طنابی شکل می باشند به صورت دکمه ای است و تنها با زدن دکمه آب وارد کاسه توالت می شود.

توالت فرنگی 2 زمانه

توالت فرنگی 2 زمانه از جنس سرامیک و چینی اصل است به گونه‌ای که می‌تواند در برابر فشارهای بسیار بالا از خود مقاومت بسیار بالایی نشان دهد و در برابر ضربه پا دچار شکستگی و ترک نمی خورد. این محصول دارای دستگاه تسویه و هواکش است و هیچگونه بوی بعد در این محصول ایجاد نمی‌شود و از ورود بسیاری از آلودگی‌ها نیز جلوگیری می‌کند.

ویژگی دیگری که در این محصول وجود دارد این است که وزن بسیار مناسبی دارد و در بسته بندی های مناسبی است و به راحتی قابل جابجایی می باشد و همچنین نصب این محصول بسیار آسان است و اگر مشکلی برای این محصول وجود بیاید به راحتی قابل تعمیر کردن می باشد.

توالت فرنگی قابل تنظیم

توالت فرنگی قابل تنظیم لازم است بدانید که نمونه های مختلفی از توالت فرنگی عا در بازار موجود می باشد که هرکدام آنها طبق اصول خاصی تولید و ارائه شده و همچنین استاندارد های متعددی نیز در آن به کار برده شده است که موجب گردیده نمونه های نهایی با ارگونومی بدن افراد مختلف مطابقت داشته و هنگامی که آن ها از این محصول استفاده می کنند، بتوانند ستون فقرات خود را در بهترین حالت کرده و همچنین و کمر آن ها دچار مشکل شود، بنابراین از همین لحاظ می‌توان گفت که توالت فرنگی قابل تنظیم بیشتر مورد استقبال قرار گرفته زیرا راحت تر بوده و مزایای فراوانی را به دنبال دارد.

قیمت توالت فرنگی خروجی 10

قیمت توالت فرنگی خروجی 10 با توجه به فاکتورهای مختلفی ارائه می شود، نوع مدل، ابعاد و درجه کیفی از جمله مهم ترین عواملی هستند که بر میزان قیمت این محصول تاثیر می گذارند، نمونه های متنوع این محصول را به همراه لیست قیمت توالت فرنگی ها را می توانید از طریق سایت تخصصی این مرکز مشاهده کنید.

در این سایت قیمت ها بر اساس نوع و اندازه توالت فرنگی ارائه شده و برای خریدارانی که حجم بالاتری از آن را سفارش دهند تخفیفات مخصوصی در نظر گرفته شده است، چرا که این مرکز، پخش کننده بی واسطه توالت فرنگی بوده و همه قیمت های آن مقرون به صرفه تر و مناسب تر از بازار می باشد.

توالت فرنگی نسترن

توالت فرنگی نسترن تولید توالت فرنگی نسترن به صورت کاملا نوین و پیشرفته انجام می‌ شود، برای تولید این توالت ها ابتدا مواد اولیه با کیفیت را به کار می برند و از انواع متریال مرغوب استفاده می‌ کنند، برای ترکیب آن ها با همدیگر از بهترین دستگاه های پیشرفته بهره می‌ برند، محصول تولیدی با کیفیت برتر و ممتاز به بازار ارائه می‌شود، این محصول صادراتی به شمار رفته و به بازارهای سراسر دنیا ارسال می شود.

این مرکز تولیدی از بهترین تیم فنی و کادر مجرب و بهترین طراحان و سازندگان استفاده می کند و در این زمینه دانش فنی و علمی تخصصی دارد، ابتکار و خلاقیت را به کار برده و اولویت این مرکز تولید محصولی مرغوب و جلب رضایت مشتریان و فروش حداکثری محصول است، کیفیت توالت در آزمایشگاه بررسی کیفی نیز به تایید کارشناسان رسیده‌ است و به صورت مستقیم از شرکت تولیدی عرضه می شود.

توالت فرنگی حامکو

در توالت فرنگی حامکو تخلیه به اندازه ای است که در آن گرفتگی ایجاد نخواهد شد و فنرزدنش نیز راحت تر خواهد بود، چون دارای اندازه ای بزرگتر نسبت به نوع معمولی می باشد، همچنین محل قرار گیری پا در آن شیب دار بوده و مطابق با آرگونومیک بدن طراحی شده است به همین دلیل با ساختار بدن سازگاری دارد.

توالت فرنگی حامکو به گونه ای طراحی شده که در زمان استفاده به مچ، زانو و فقرات فشاری وارد نخواهد شد و فرد با مرور زمان دچار پادرد و کمردرد نمی شود، لذا این توالت برای کسانی که از پادرد و کمردرد زنج می برند مناسب بوده چون زاویه نشستن در آن ۹۰ درجه است و دفع در آن ها به طور کامل انجام خواهد شد.

توالت فرنگی هوشمند ملودی مدل 850

توالت فرنگی هوشمند ملودی مدل 850 سیستم تخلیه توالت فرنگی هوشمند ملودی مدل 850 طوری ساخته شده است که مخزن تخلیه آن همیشه پر از آب می باشد که باعث می شود هیچ گونه بوی بدی در سرویس بهداشتی پراکنده نشود به دلیل اینکه سیستم تخلیه این محصول به گونه ای طراحی شده است که کاسه آن فوری خالی می‌شود و هیچ نیازی به فشار زیاد آب ندارد.

مکانیسم این دسته از توالت ها به قدری قوی می باشد که سرعت تخلیه کاسه توالت فرنگی در آن بسیار زیاد می باشد این موضوع باعث می‌شود که در مصرف آب نیز صرفه جویی بشود.

یراق توالت فرنگی

یراق توالت فرنگی به صورت کاملا استاندارد تهیه شده و از کیفیت بالایی برخوردار است، این مجموعه مرجع تولید و پخش انواع توالت فرنگی های استاندارد و کاربردی است که تنها به آسایش شما مصرف کنندگان گرامی می اندیشد و تولیدات خود را با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه به دست مشتری می رساند. اگر میخواهید مستقیم و بدون واسطه خرید نمایید و از تخفیفات ویژه برخوردار شوید از این سایت مستقیما با ما در ارتباط باشید.