توالت فرنگی جدید + مشخصات بسته بندی عمده فله

امروز استفاده از توالت از مهم ترین های زندگی هر فرد شمرده می شود. تمیز و بهداشتی بودن توالت ها نیز برای ایرانی یکی ملاک های مهم به حساب می آید که توالت های فرنگی تا حدی این امکان را فراهم می‌کنند. قصد داریم شما را با مشخصات توالت فرنگی خوب و بهداشتی آشنا کنیم و همینطور از معایب و مزایا استفاده از آن را برای شما بیان کنیم.

توالت فرنگی جدید + مشخصات بسته بندی عمده فله

توالت فرنگی ارزان

توالت های فرنگی و شیرآلات ساختمانی شودر  بسته به امکانات و کیفیت آن ها و نوع ساخت ساختشان دارایی قیمت های مختلف در دسته های مختلف موجود می باشند که ارزان ترین آنها از قیمت یک میلیون تومان شروع شده و تا دو میلیون تومان موجود هستند البته توالت فرنگی با قیمت های بالاتر و با کیفیت بهتر نیز در بازار موجود است اما هر کدام از موارد زیر بسته به قیمت این کالا از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند.

1. توالت فرنگی چینی کرد مدل هلنا

2.توالت فرنگی گلسار فارس مدل پارمیس پلاس

3.توالت فرنگی کرد مدل آرتا

4.توالت فرنگی چینی کرد مدل دافنه

5.توالت فرنگی گلسار مدل ارلاند

6.توالت فرنگی مدل مارکنیز میا

خرید و فروش توالت فرنگی

خرید و فروش توالت فرنگی خرید و فروش توالت فرنگی و چینی بهداشتی گلسار در ایران در قیمت های مختلف که آن بستگی به نوع ساخت و کیفیت آن دارد موجود است به خریداران می توانند با روش های مختلف به صورت حضوری و غیر حضوری این محصول را خریداری کند اما بهتر است بدانید هم به عنوان یک فروشنده و هم به عنوان یک خریدار توالت فرنگی مناسب برای استفاده از توالت فرنگی است توالت فرنگی خوب از نظر فروشنده و خریدار چه ویژگی هایی باید داشته باشد. همانطور که اشاره شد توالت های فرنگی در اندازه ها، اشکال وبا کیفیت های مختلف در بازار موجود می باشد که می توانید همراه با قیمت های متفاوت خریداری نمایید.

توالت فرنگی عمده

بهتر است بدانید که در مجموعه ما این شرایط فراهم شده تا شما بتوانید توالت فرنگی رو به صورت عمده در بسته بندی های مختلف بسته به نیاز شما آن را خریداری کنید و خود شما نیز یکی از فروشندگان این محصول باشید. محصولی که سعی داشتیم به بهترین شکل ممکن و با کی کیفیت مطلوب آن را تولید و به بازار نیاز مردم عرضه کنیم.

همان طور که می دانید خرید محصول به صورت عمده به باعث کاهش هزینه‌های خریداران می گردد و به این صورت می تواند یک محصول با کیفیت را با قیمت هرچه پایین تر از مجموعه ما خریداری کرده و آن را به مردم ارائه دهند.

توالت فرنگی خوب

توالت فرنگی خوب شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که یک توالت فرنگی خوب دارای چه ویژگی هایی است ما می خواهیم شما را با این ویژگی ها بیشتر آشنا کنیم.

اندازه

توالت فرنگی ها دارای اندازه ها و ابعاد مختلفی می باشند که خریداران باید بسته به اندازه محیط سرویس بهداشتی خود آن را انتخاب کنند تا بعدها به علت کوچک و بزرگ بودن این محصول دچار مشکل نشود به طوری که باید در نظر داشته باشند در چه جهتی از محیط مربوطه این توالت را قرار می دهد به صورت صاف در گوشه محیط مخصوص خود و با در نظر گرفتن اندازه محیط و زاویه محیطی می توانند توالت فرنگی موردنظر و مناسب خود را انتخاب کند بهتر است بدانید که پرفروش ترین اندازه های این توالت فرنگی ۱۲، ۱۳، ۱۴ اینچ هستند. البته این به این معنا نیست که در اندازه های مختلف این نوع توالت تولید نمی شود بلکه استفاده اکثر ایرانی ها از این محصول در این سند تازه بوده است.

ارتفاع

باید در نظر داشت که توالت فرنگی برای چه اشخاصی مورد استفاده قرار می گیرد اگر این توالت برای اشخاص مسن و سالمند مورد استفاده قرار می‌گیرد. باید ارتفاع آن بین ۱۴ ۱۰ تا ۱۶ اینچ باشد و اگر برای کودکان مورد استفاده قرار می گیرد باید از ارتفاع کوتاه ترین برخوردار باشد تا کودکان اذیت نشود و از طرفی برای سالمندان نیازمند ارتفاع بیشتر هست تا برای خم شدن اذیت نشوند.

کاسه توالت

کاسه های توالت باید بسته به اندازه محیط خود و کاربرد آن انتخاب کرد. کاسه توالت به دو شکل دایره و بیضی در بازار موجود است که دایره محیط کمری را شامل می‌شود اما کاسه‌های بیضی شکل از محیط بیشتری برخوردار است تقریباً ۲ اینچ بیشتر از کاسه های دایره ای در اندازه ها و ارتفاع های یکسان که انتخاب آن بسته به نیاز خریدار دارد.

توالت فرنگی یک تکه یا دو تکه

مسیر توالت فرنگی ها شامل یک تکه و بعضی از آنها شامل دو تکه می باشند که هر کدام دارای مزایا و معایب مخصوص به خود هستند اما نوکی که در انتخاب آنها باید در نظر داشت تمیز و بهداشتی بودن آن است که بهتر است بدانید انتخاب کردن توالت ها یک تکه از نظر تمیز کردن هم زمان کمتری را شامل می شود و هم از نظر هزینه مقرون به صرفه تر است و می‌تواند در انتخاب این محصول نقش مهمی داشته باشد.

فلاش تانک

در انتخاب یک توالت فرنگی خوب باید به فلاش تانک ها نیز توجه کرد تا محله عبور آب به آسانی و به سهولت صورت بگیرد و در نوع تولیدی جدید این محصول شرایطی فراهم شده تا آب به راحتی و نسبت به توالت فرنگی های قدیم سریعتر عبور کند از نظر بهداشتی انتخاب مناسب تری برای خریداران باشد.

سیستم شتشوی پرفشار

یکی از ویژگی‌های مهم برای خریداران توالت فرنگی دارا بودن سیستم شستشوی پرفشار است تا کامل همه کاسه توالت را بشوی و آن را خالی از لک کثیفی کند بهتر است بدانید که علاوه بر تمیز بودن محیط این نوع سیستم دارای هزینه بالایی در مصرف آب است که باید به آن توجه ویژه ای داشت.

نشیمنگاه

نشیمنگاه توالت یکی از مهمترین ویژگی ها در انتخاب یک توالت خوب از نظر خریداران می باشد زیرا کیفیت این این قسمت و دارای رنگ و شکل و شمایل مطلوب می تواند احتمال انتخاب این محصول را بالا ببرد.

پخش و عرضه توالت فرنگی

همان طور که اشاره شد در مجموعه ما شرایط فراهم شده که شما بتوانید یک محصول با کیفیت را در انواع مختلف و قیمت های مختلف خریداری نمایید. در نظر داشته باشید که در این مجموعه سعی داریم یک محصول با کیفیت که دارای تنوع های زیادی هست را با کمترین قیمت ممکن به مشتریان خود عرضه کنیم. عرضه عمده این محصول یکی از ویژگی های ما هم در مجموعه ما به حساب می‌آید که خریداران می تواند این محصول را به صورت عمده و با تعداد زیاد در بسته بندی های مختلف و متنوع از ما با کمترین قیمت دریافت کنند. فروش یک محصول با کیفیت آن هم به صورت عمده و با کمترین قیمت ممکن در بازار می تواند مجموعه ما را نسبت به سایر مجموعه ها خاص تر و استثنایی تر کند و توجه خریداران را نیز بیشتر به سوی خود جذب کند.

توالت فرنگی طلا

توالت فرنگی طلا بازار ایران یکی از تولید کنندگان توالت های فرنگی با روکش های طلایی یا طلایی رنگ هست چرا که این محصول دارای زیبایی و درخشش خاصی است و توجه هر بیننده ای را چرا به خود جلب می کند هما هم ترین که تولید این نوع محصول آن هم طلایی رنگ در طرح های مختلف که جلوه های متفاوت و زیبایی دارند تولید می شود و در اختیار خریداران نیز قرار می گیرد. خرید توالت های طلا بیشتر جنبه زیبایی و جلا دادن به محیط مورد نظر را دارا هستند و به علت زیبایی است که مورد توجه سایر خریداران قرار می گیرد.

توالت فرنگی قم

تولید یک محصول با کیفیت در نوع های مختلف کار هرکسی نیست اما توالت فرنگی قم یکی از بهترین های این محصول است که دارای تنوع های زیادی می باشد، می‌تواند به آسان ترین شکل ممکن و دسته خریداران برسد و توجه خریداران را به علت کیفیت خوب و مطلوب به خود جلب کند.

توالت فرنگی توکار مروارید

توالت فرنگی توکار مروارید از مهم‌ترین های توالت خوب ساخت و طراحی یک چینی بهداشتی می باشد که توالت فرنگی توکار مروارید با دارا بودن یک چینی مناسب که از کیفیت بالا و زیبایی کافی برخوردار است می تواند انتخاب خریداران باشد. همچنین حفظ دما و رنگ این محصول از ویژگی های مهم حقوق اساسی توالت فرنگی توکار که جلای خاصی به محیط می بخشند هستند.

توالت های تو کار مروارید علاوه بر این که فضای کمتری را اشغال می کنند شکل مناسبی دارند و همین باعث می شود که نظر بسیاری از خریدارانی که زیبایی برایشان مهم است را به خود جلب کند.

توالت فرنگی ورونا مروارید

توالت فرنگی ورونا های مروارید علاوه بر زیبایی خاصی که به خود اختصاص داده و توجه بسیاری را به خود را کرده از نظر قیمت مقرون به صرفه تر است و همین باعث شده که در انتخاب های خریداران یکی از پرفروش ترین محصولات و برنده ترین محصولات به شمار بیاید. باید در نظر داشت درست است قیمت این محصول نسبت به محصولات دیگر پایین تر است اما با وجود هزینه کم از کیفیت خوب و دوام خوبی برخوردار است.

توالت فرنگی یاریس مروارید

توالت فرنگی یاریس مروارید این محصول به صورت کف نصب است و دارای سیستم فشاری آبشاری که این ویژگی ها این محصول را در جایگاه خود خاص و ویژه کرده و طرفداران زیادی را نیز به خود اختصاص داده استحکام و مقاومت دیواره ها و کاسه ای محصول باعث شده تا کسانی که این محصول را خریداری می کنند تا سالیان سال بتوانند از آن بهره ببرند.

توالت فرنگی دیواری سینکو

این نوع توالت فرنگی به دلیل دیواری بودن باعث شده که محیط کمتری را اشغال کند و در اندازه های کوچکتری به مشتریان عرضه می گردد علاوه بر تمام این ها کیفیت خوبی را دارا هست که مشتریان زیادی خواهان این نوع محصول می باشد. در کنار تمام این ها باید زیبایی که به محیط می افزاید را در نظر داشت با توجه به ویژگی های بیان شده این محصول را خریداری کرد.

توالت فرنگی تاشو مسافرتی

توالت فرنگی تاشو مسافرتی هنگام مسافرت وسایل زیادی هستند که ما باید آنها را با خود حمل کنیم و در چمدان های کوچکی داده ایم محیط کمتری را اشغال کرده و بتوانیم به راحتی به سفر برویم توالت فرنگی های تاشو مسافرتی توانسته این امکان را برای ما فراهم کند که ما یک توالت را به صورت تاشو و با کمترین حجم که محیط را اشغال می کند دارا باشیم.

توالت فرنگی های تاشو علاوه بر اینکه فضای کمتری را به خود اختصاص می‌دهند از نظر شستشو و بهداشت برای مسافرت بسیار انتخاب مناسبی هستند که می تواند توجه هر خریداری را که بیشتر زمان خود را در سفر سپری می‌کند به خود جلب کند.

توالت فرنگی گلسار مدل یونیک

این نوع توالت فرنگی مثل سایر توالت فرنگی ها از قیمت نسبتا مناسبی برخوردار است که در کنار قیمت نسبتاً مناسب کیفیت مطلوبی را به خود اختصاص داده اندازه و شکل این محصول متناسب با اکثر محیط های مخصوص آن است و از این جهت یکی از پرفروش ترین ها به شمار می آید و می‌تواند انتخاب شما نیز باشد.

توالت فرنگی کودک نی نی سایت

توالت فرنگی کودک نی نی سایت در انتخاب یک توالت فرنگی خوب برای کودکان باید در نظر داشته باشیم که این دولت فرنگی از نظر بهداشتی دارای کیفیت خوب و مناسب باشد از طرفی باید اندازه و ارتفاع این محصول به صورت استاندارد به مشتریان عرضه گردد تا کودکان هنگام استفاده اذان اذیت نشود توالت فرنگی کودک نی نی سایت یکی از بهترین های توالت فرنگی کودک است که

می تواند انتخاب مناسبی برای کودکان شما باشد.

توالت فرنگی چینی کرد مدل طاووس

این نوع توالت فرنگی به سه دسته تقسیم و به مشتریان عرضه می گردد که هر کدام از این سه دسته دارای ویژگی‌های مختص به خود هستند برای مثال یکی از این ویژگی ها که می توانند در انتخاب این محصول موثر واقع شود نوع ساده، خود شور داخلی و خود شور بیده شيردار است که در وزن سنگین تری نسبت به توالت های پاریس موجود هست و دارای یک در آرام بند می باشد.

توالت فرنگی برای فضای کوچک

توالت فرنگی برای فضای کوچک توالت فرنگی در اندازه های مختلف به مشتریان عرضه می گردد که در بسیاری از مواقع ما نیازمند یک توالت فرنگی کوچک هستیم زیرا از یک فضای کوچک برخورداری بهتر است بدانید که انواع توالت فرنگی ها در اندازه های مختلف موجود هستند که می توان با مراجعه و کسب اطلاعات بیشتر از نوع موجود در بازار و قیمت مناسب آن مطلع شد.

خودشور آموزش شستن خود در توالت فرنگی

برای شستن خود در توالت فرنگی ابتدا نیازمند درست نشستن دهر این و توالت ها هست برای اینکه آسیب جدی به کمر و یا زانوها وارد نشود بهتر است یک چهارپایه کوچک زیر پای خود قرار دهیم برای شستشوی خود از دستمال های توالت و شیوه آب کنار توالت استفاده کنیم پس از شستشوی کامل خود سیفون توالت فرنگی را که می تواند به صورت دکمه ای یا نخی باشد بکشیم تا محیط توالت به صورت کامل شسته شود.

توالت فرنگی ایساتیس مدل آترینا

توالت فرنگی ایساتیس مدل آترینا این و توالت دارای سیستم تخلیه مناسب و سیستم خودشور آبشاری که باعث میشود آب کمتری مصرف شود هست و دارا بودن این ویژگی ها باعث می شود که این محصول در دسته خودش جز یکی از بهترین ها و مناسب ترین انتخاب ها برای مشتریان باشد.

توالت فرنگی چرخدار

این نوع توالت فرنگی آدرس توالت فرنگی های متحرک هست که استفاده از آن در جایگاه خود بسیار راحت‌تر است زیرا متحرک بودن و چرخ دار بودن این یاتو ولنت کار خریداران راحت تر کرده و دارا بودن این ویژگی توجه مشتریان را به خود جلب کرده است نمی تواند یکی از مناسب ترین انتخاب ها برای شما نیز باشد.

توالت فرنگی قابل حمل

توالت فرنگی قابل حمل توالت فرنگی های قابل حمل در ابعاد بزرگتری نسبت به توالت فرنگی های تاشو قرار دارد اما به دلیل سبک بودن و وصل نبودن آنها به کف یا دیوار و داشتن یک مخزن این محصول را قابل حمل کرده و ما می توانیم توالت فرنگی را با یک وزن کمتر و با ویژگیهای خواصی که به آن اشاره شد با خود حمل کنیم که باید در نظر داشت این محصول بهداشتی و می‌تواند به صورت شخصی نیز استفاده شود.

شقاق و توالت فرنگی

وقتی یبوست یا اسهال می شوید، مدفوع شما سفت یا بیش از اندازه شل می شود، این عامل نمی گذارد به کانال مقعد خون کافی برسد و کم شدن خون این نواحی باعث شقاق و ایجاد ترک هایی در درون مقعد می شود. این ترک های شقاق در مردان و زنان بالغ به صورت یکسان بروز می کند و مختص مردها یا زن ها به تنهایی نیست که می‌تواند نشات گرفته از عفونت هایی باشد که در محیط سرویس بهداشتی وجود دارد. دارا بودن و استفاده از توالت های فرنگی به دلیل شستشوی مداوم می‌تواند از این بیماری جلوگیری کند یا احتمال گرفتار شدن به این بیماری را کاهش دهد.

توالت فرنگی روی توالت ایرانی

توالت فرنگی روی توالت ایرانی نصب توالت فرنگی روی توالت ایرانی بدون هیچگونه تخریب توالت ایرانی امکان پذیر است خراب کردن توالت ایرانی و نصب یک توالت فرنگی ممکن است هزینه زیادی را برای خریداران به همراه داشته باشند. بنابراین شرایطی فراهم شده که بتوان توالت فرنگی را روی توالت ایرانی نصب کنیم و برای نصب آن هزینه بسیار کمی را به نصاب بپردازیم بهتر است بدانید که امروزه نصب این نوع توالت ها بر روی توالت های ایرانی بسیار راحت تر و آسان تر شدن به طوری که با مطالعه چندین مقاله می توان آن را روی توالت های ایرانی نصب کرد .

خرابی سیستم تخلیه توالت فرنگی

شاید با خود فکر کنید که خرابی سیستم تخلیه توالت فرنگی برای شما هزینه نسبتا زیادی را به همراه داشته باشد اما باید در نظر داشت که وابسته به توالت که شما انتخاب می کنید و آنرا برای منزل و یا مکان های عمومی خریداری می کنید هر کدام دارای سیستم تخلیه متفاوتی هستند که شما باید در انتخاب اولیه یک توالت فرنگی این نکته را نیز در نظر بگیرید سوالاتی را انتخاب کنید که اگر سیستم تخیلی آن دچار خرابی شد و امکان تعمیر آن وجود نداشت تعویض آن نیز هزینه زیادی را برای شما به همراه نداشته باشد.

جابجایی توالت فرنگی

جابجایی توالت فرنگی جابجایی توالت فرنگی در بسیاری از مواقع امکان پذیر است چرا که می توان تعداد لوله کشی ها را کم یا زیاد کرد وابسته به جایی دیگر قرار است توالت فرنگی نصب شود آن را لوله کشی کرد از طرفی برخی از توالت های فرنگی و تولید شده خود نیز دارای چرخش هستند و به صورت متحرک موجود می باشد و برخی دیگر قابل حمل هستند که وجود این همه تنوع در تولید توالت فرنگی باعث شده افراد زیادی مشتاق به خریدن و استفاده از این و توالت ها باشند.

توالت فرنگی هوشمند شیائومی

توالت فرنگی شیائومی به‌ صورت‌ هوشمند طراحی شده تا امکانات مختلفی را در خود جای دهد که از جمله این امکانات این است که می‌توانید ارتفاع آن را به اندازه دلخواه خود متناسب با قد تغییر دهید. از دیگر امکانات این توالت هوشمند این هست که شما می‌توانید فشار آب دمای آب و… را بسته به نیاز خود و به صورت دلخواه تغییر دهید. این ویژگی ها باعث شده تا این محصول مورد توجه بسیاری از مشتریان قرار گیرد و خریداران زیادی داشته باشد.

توالت فرنگی فلورا

توالت فرنگی فلورا اینو توالت فرنگی دارای یک کاسه بیضی شکل است که‌ در اندازه‌ های مختلف به مشتریان عرضه می گردد. بهتر است بدانید این توالت به صورت یک تکه است ومخزن به کاسه توالت متصل است که این ویژگی باعث می‌شود درز و گوشه نداشته باشند و کار تمیز کردن را راحت تر می‌کند.

توالت فرنگی زیکلاس مد

زمانی که افراد دچار کمردرد یا پا درد و… هستند، فشاری که به زانوها و ستون فقرات در این حالت وارد می‌شود، می‌تواند درد آنها را افزایش دهد. حتی متخصصان به کسانی که هیچ مشکلی از بابت ستون فقرات و دیسک ‌های مهره‌ای ندارند و مبتلا به کمردرد و پا درد نیستند استفاده از توالت‌ فرنگی را توصیه می کنند. استفاده از توالت فرنگی های زیکلاس مد می تواند کمک بسیاری در حل این مشکل برساند. این نوع توالت به‌ دلیل مبله بودن و تا شدن تا حد زیادی می‌تواند احتمال فشار زیاد به کمر و زانو هارا کاهش دهد و از همین جهت هست که برای سالمندان و افراد مسن انتخاب مناسبی است.

توالت فرنگی لوییزا

توالت فرنگی لوییزا این نوع توالت فرنگی به صورت یک تکه و دو تکه در بازار موجود است که از جمله ویژگی های مهمش می‌توان به خروجی سیستم تخلیه آسان، درب آرام بند و کف نصب بودن آن اشاره کرد. در خرید این محصول باید باتوجه به ویژگی های هر دسته اش آن را خریداری کرد.

توالت فرنگی مدل 03

توالت فرنگی مدل ۰٣ ازجمله توالت فرنگی های یک تکه کف است که دارای سیستم تخلیه گردابی است و در مصرف آب بسیار مقرون به صرفه و نزدیک به دو لیتر آب مصرف می‌شود. این محصول نیز یکی از محصول های پر فروش بوده زیرا از قیمت مناسب تری برخوردار است.

خرابی سیفون توالت فرنگی

خرابی سیفون توالت فرنگی در بعضی از مواقع ممکن است به علت عدم تخلیه صحیح در مسیر سیفون شی یا جرم گیر کرده باشد و همین باعث خرابی و درست کار نکردن سیفون توالت های فرنگی می‌شود. برای باز شدن مسیر سیفون می توان از پمپ های خانگی یا دستگاه تراکم هوا استفاده کرد. در برخی مواقع دیگر ممکن است قسمت های از سیفون دچار نقص شده باشد و شل شده یا از همدیگر جدا شده باشند. حتی ممکن است دکمه سیفون به درستی کار نکند که در این صورت باید با نیروی متخصص صحبت و مشکل را برطرف کرد.