توالت فرنگی جدید خوب قدیمی

توالت فرنگی ها گونه ای از توالت ها هستند که به دلیلی راحتی و برتری هایی که نسبت به توالت های ایرانی دارند بسیار مورد توجه قرار می گیرند؛ از این رو افراد معمولا استفاده از آنها را ترجیح می دهند و بازار خرید آنها نیز شلوغ است. در این مرکز فروش بهترین برند های توالت فرنگی جدید، عمده فروشی می شود و در دستور کار عرضه کنندگان قرار دارد و هر ساله حجم عظیمی از این توالت ها به طور غیر حضوری عرضه می شود.

توالت فرنگی جدید خوب قدیمی

قیمت خرید و فروش روز توالت فرنگی

قیمت خرید و فروش روز توالت فرنگی هم بستگی به فلزات و یا موادی دارد که در تولید آن استفاده شده است از جمله فایبرگلاس و یا آلومینیوم توالت فرنگی دیواری تو کار و یا ثابت. که به خاطر زیبایی که دارد مورد توجه است. مخزن این سرویس به صورت تو کار داخل دیوار نصب شده است و استفاده از سیفون فقط با یک دکمه انجام می پذیرد. مزایای این محصول زیاد است از جمله این که به راحتی تمیز می شود و می توان پایه و اندازه ی ارتفاع آن از زمین را متناسب با نیاز خود درخواست داد.

 

فروش توالت فرنگی تاشو

فروش توالت فرنگی تاشو توالت فرنگی تاشو جزو نسل جدید توالتها محسوب می شود که ویژگی ها و مشخصه های منحصر به فرد خود را که منجر به تمایز آنها شده است، دارا می باشد. این توالت ها دارای مدل های مختلف هستند و مناسب برای اماکن کوچک نیز هستند.

  • بیشتر بخوانید: شیرآلات برنز

توالت فرنگی قدیمی

فروشگاه عرضه توالت فرنگی قدیمی به صورت اینترنتی و یا حضوری انجام می پذیرد. فروش اینترنتی برای کسانی که فاصله ی طولانی تا مراکز فروش دارند و همچنین وقت و هزینه ی کافی برای رفتن به این مراکز را ندارند مناسب است.

بسته بندی توالت فرنگی جدید

بسته بندی توالت فرنگی جدید این فروشگاه ها از طرف کارخانه مجوز فعالیت دارند و به نرخ درب کارخانه محصولات خود را عرضه می کنند. عرضه ی اینترنتی به خاطر مزایای ویژه ای که دارد مورد توجه اقشار زیادی از افراد جامعه قرار دارد.

توالت فرنگی جدید

همانطور که میدانید توالت های فرنگی جدید این روزها بسیار مورد توجه هستند و از آنها بسیار استفاده می شود؛ بنابراین بازار خرید آنها نیز داغ است و تجارت آنها نیز رونق چشمگیری گرفته است. در این مرکز برند های معتبری از توالت های فرنگی را که بیش از بقیه پاسخگوی نیاز های افراد هستند برای عرضه آورده ایم که با استفاده از آنها نیاز به هیچ توالت دیگری نخواهید داشت.

خرید عمده توالت فرنگی شیراز

خرید عمده توالت فرنگی شیراز برای خرید عمده توالت فرنگی شیراز راه های ارتباطی مختلفی نظیر خرید اینترنتی برای خریداران در نظر گرفته شده است تا بدون نیاز به مراجعه حضوری بتوانند آنها را سفارش داده و تهیه کنند. به منظور به جا آوردن اصول مشتری مداری و جلب رضایت خریداران، ضمن عرضه بهترین برند ها، قیمت خرید توالت فرنگی نیز در این مکان مناسب و مشتری پسند در نظر گرفته می شود؛ بنابراین خریداران با صرف هزینه های بسیار به صرفه و ارزان می توانند آنها را تهیه کرده و از مزایای آنها بهره مند شوند. امکان خرید عمده توالت فرنگی نیز در اینجا برای خریداران از اقصی نقاط ایران وجود دارد و تمامی سفارش ها به طور تضمینی در موعد مقرر تحویل داده می شوند.

تولید توالت فرنگی

مشخصات توالت فرنگی های دیواری مشخصات توالت فرنگی های دیواریتوالت فرنگی های دیواری در بازار فروش توالت فرنگی یکی از بهترین مدل ها برای انتخاب به شمار می روند، به چند دلیل که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

توالت فرنگی طلایی ارزان

توالت فرنگی طلایی ارزان توالت فرنگی طلایی ارزان جدید مدل های مختلفی دارد که هر کدام با توجه به کارکردی که دارند مورد استفاده قرار می گیرند. توالت فرنگی تاشو دیواری، این محصولات برای سرویس های بهداشتی که فضای کمی دارند استفاده می شود. این محصول بر روی دستشویی به راحتی نصب می شود پس نیاز به حمل و نقل ندارد.

توالت فرنگی یزد

از ویژگی های توالت فرنگی یزد عبارت است از :

  • • به دلیل داشتن قابلیت تاشویی فضای کمی را اشغال می کنند و در کوچکترین سرویس بهداشتی ها نیز قابل استفاده هستند.
  • • از جنس های مرغوب ساخته می شوند و استحکام خوبی دارند.
  • • بعد از استفاده جمع می شوند.
  • • برای آنها با توجه به مدل توالت ها امکانات ویژه ای در نظر گرفته می شود.
  • • قابلیت استفاده آسانی دارند.
  • • از رنگ های مختلفی برای آنها استفاده می شود و امکان ست کردن آنها با فضای سرویس بهداشتی نیز وجود دارد.
  • • از مواد اولیه مختلفی برای ساخت آنها نیز استفاده می شود.

توالت فرنگی بیده دار مروارید

توالت فرنگی بیده دار مروارید توالت فرنگی بیده دار مروارید از جمله امکانات رفاهی یک خانه است که ممکن است یک خانه از ابتدا آن را دارا باشد که به این حالت مدل ثابت می گوییم و این حالت نیاز به لوله کشی دارد و بهداشتی تر است که معمولا از جنس چینی هم ساخته می شود. اما برای خانه هایی که عمدتا کوچکتر هستند و مدل ثابت را ندارند می توان از حالت سیار خریداری و استفاده نمود. بعضی مدل های آن تا می شوند که به آن ها توالت فرنگی تاشو می گویند.

توالت فرنگی وال هنگ مروارید

فروشگاه عرضه توالت فرنگی چپ وال هنگ مروارید استفاده از توالت فرنگی ایرانی برای افراد مسن یا کسانی که پا درد یا زانو درد دارند ضروری است. اما اگر خانه شما این امکان را ندارد می توانید مدل متحرک خریداری کنید که این مدل را می توان بعد از استفاده از روی توالت ایرانی برداشت تا کسانی که می خواهند از توالت ایرانی استفاده کنند این توانایی را داشته باشند. نوعی از حالت سیار یا ثابت مدل تاشو است.

توالت فرنگی ولگا مروارید

توالت فرنگی ولگا مروارید از مشخصات مربوط به توالت فرنگی ولگا مروارید هم که کاربرد رایجی را به خود اختصاص داده اند؛ از گزینه های زیر استفاده کرده ایم که توجهتان را به آن ها جلب می سازیم: • این نوع توالت حتی بر روی کاسه توالت هم نصب و تنظیم شده و قابل استفاده است. • در انواع مدل تاشو و معمولی موجود می باشد. • قابلیت کارکرد بسیار راحتی را داراست. • فضای خیلی کمی را اشغال می کند. • به جابجایی نیازی ندارد. • از طرح های ظریف و زیبا بهره برده است.

خرید توالت فرنگی دیواری

صادرات توالت فرنگی دیواری به کشورهای همسایه و حومه ی خلیج فارس و دریای عمان انجام می پذیرد. هر ساله از صادرات این محصولات ارز زیادی وارد کشور می شود. صادرات به کمک شرکت های بازرگانی و تجار انجام می پذیرد. در این سایت هم که از طرف کارخانه مجوز فعالیت دارد انواع نمونه های توالت فرنگی با مشخصات کامل و قیمت ها قرار داده شده است.

توالت فرنگی پلاستیکی تاشو

توالت فرنگی پلاستیکی تاشو خرید توالت فرنگی پلاستیکی تاشو برای بیمارستان ها و مراکز درمانی به صورت عمده ای انجام می پذیرد. کیفیت بالا و قیمت پایین نه تنها مشتریان داخلی را بلکه از دیگر کشورها هم مشتریان زیادی را جذب کرده است.

توالت فرنگی پلاتوس گلسار

مرکز خرید انواع توالت فرنگی پلاتوس گلسار در تهران و شهرستان ها دایر است و به مشتریان خدمات ارائه می دهد. خدمات به صورت اینترنتی و یا حضوری می باشد. در خریدهای اینترنتی تخفیف های ویژه و مزایای زیادی برای مشتریان در نظر گرفته می شود. سفارش دهندگان و خریداران هم مغازه داران و فروشگاه های سطح شهر می باشند که به صورت عمده ای و با قیمت پایین خرید می کنند و به صورت جزئی و گران تر می فروشند.

توالت فرنگی کودک سه کاره

توالت فرنگی کودک سه کاره اگر خریداران به منظور خرید عمده چینی آلات بهداشتی به مراکز عرضه کننده و یا بازار فروش توالت فرنگی مراجعه کنند؛ می توانند آن را در اشکال مختلفی دیده و انتخاب نمایند. مانند: توالت فرنگی بیده دار توالت فرنگی بدون بیده اما نکته مهمی که باید گفت؛ این است که عزیزان باید توجه داشته باشند که به هنگام خرید توالت چینی در بازار فروش توالت فرنگی ، توجهشان فقط سمت توالت فرنگی ارزان قیمت نرود؛ بلکه سعی کنند اول از همه کیفیت را مد نظر قرار دهند.

توالت فرنگی چینی کرد مدل آدنیس

در مورد اهمیت استفاده از توالت فرنگی چینی کرد مدل آدنیس در بازار فروش توالت فرنگی باید گفت که این وسیله بسیار مهم، به توصیه پزشکان ارتوپدی و بیشتر جهت استفاده افرادی که دچار معضلاتی در پا و کمر مانند دیسک کمر، آرتروز و غیره هستند، طراحی و ساخته شده است. زیرا نحوه نشستن به شکل 90 درجه را برای بدن ممکن ساخته و کمر و پای افراد را در راحت ترین و استاندارد ترین شکل ممکن قرار می دهد. بنابراین از تشدید بیماری های فوق جلوگیری شده و یا حتی از آن ها پیشگیری نیز می کند. با وجود این دلایل است که اکنون نسبت به گذشته، توجه بیشتری سمت کاربرد این محصول در انواع سرویس بهداشتی روا گشته و آن را در معرض فراگیر نمودن قرار داده است.

توالت فرنگی بیده دار دیجی کالا

توالت فرنگی بیده دار دیجی کالا بدون وجود چینی آلات بهداشتی دربازار فروش توالت فرنگی بیده دار دیجی کالا فضای سرویس بهداشتی ناقص به نظر رسیده و افراد را هم با مشکلات جدی مواجه خواهد کرد. برای مثال بدون وجود روشویی، امکان شستشو و پاکیزگی دست و صورت وجود نداشته و نمی توان آنطور که باید از شیرآلات نصب شده در این فضا استفاده بهینه و مطلوب را به عمل آورد. یا مثلا بدون وجود انواع توالت ایرانی و فرنگی، افراد در تخلیه ضروری هنگام بدن دچار مشکل شده و نمی توانند امور روزمره را به درستی انجام دهند.

توالت فرنگی خودشور چیست

با وجود این حجم از اهمیت توالت فرنگی خودشور که اکنون هر یک از چینی آلات بهداشتی ضروری مورد سفارش در بازار فروش توالت فرنگی از سوی خریداران جزئی و عمده قرار گرفته و با این طرح های کلی در بازار فروش به نمایش در آمده اند: • چینی آلات بهداشتی لوکس • چینی آلات بهداشتی طرح دار • چینی آلات بهداشتی ساده

توالت فرنگی ایساتیس مدل آزالیا

توالت فرنگی ایساتیس مدل آزالیا با وجود اینکه خاستگاه توالت فرنگی ایساتیس مدل ازالیا به غرب بر می گردد؛ اما رواج استفاده از آن، تولید کنندگان ایرانی را هم به تولید توالت فرنگی راغب و مایل نموده است. البته در کنار این محصول پر استفاده، انواعی از چینی آلات بهداشتی دیگر نیز با نهایت کیفیت و استاندارد در ایران، در معرض ساخت قرار گرفته اند که عبارتند از: • توالت زمینی • وال هنگ • روشویی • استراکچر • شیرآلات بهداشتی عرضه عمده دستشویی ایرانی و فرنگی

توالت فرنگی جمع شو

از مشخصات توالت فرنگی جمع شو می توان گفت که این مدل بعد از استفاده جمع می شود و فضای بسیار کمی را اشغال می کند و با این مدل می توان از رو شویی هم به راحتی استفاده کرد زیرا دیگر مجبور نیستیم بعد از استفاده توالت فرنگی را آن جا بگذاریم. البته باید این نکته را مد نظر قرار دهیم که بهداشت مداوم و دقیق توالت فرنگی به شدت واجب است و نباید این مسئله را سهل گرفت زیرا می تواند باعث بیماری های عفونی شود.

توالت فرنگی جک دار

توالت فرنگی جک دار مراکز صنعتی تجاری زیادی از جمله کارخانه های سرامیک وجود دارند که به مرکز خرید توالت فرنگی جک دار در انواع مدل ها تبدیل شدند. و محصولات خود را در سطح کشور توزیع می کنند و هم چنین به علت کیفیت بالای این محصولات کشور هایی نیز هستند که سفارش واردات آن را به ما می دهند.

توالت فرنگی کنار تخت بیمار

ما می توانیم با خرید مستقیم از این مراکز قیمت خرید آن را به دلیل حذف واسطه ها پایین بیاوریم و البته اگر به عنوان مثال مسئول خرید یک آپارتمان هستیم با خرید عمده این محصول هزینه ها را سر شکن کنیم و کالا را با هزینه کرد پایین تری خریداری کنیم. مدل هایی که قسمت بالایی آن ها از سرامیک هستند قابلیت شستشو و درجه بهداشت بالاتری دارند و تحمل وزن را بهتر انجام می دهند اما مدل هایی هستند که در آن ها قسمت بالایی از پلیمر یا پلاستیک است ولی این مدل ها در قیمت های کمتری به فروش می رسند. در کل با توجه به عوامل گفته شده می توانید مدل دلخواه خود را انتخاب کنید.

توالت فرنگی طلایی ایرانی

توالت فرنگی طلایی ایرانی در گذشته شاید به اندازه‌ی زمان حاضر به توالت فرنگی طلایی ایرانی توجه چندانی نمی شد؛ اما امروزه تغییر سبک زندگی، خواسته یا ناخواسته موجب جلب توجه بیشتری نسبت به آن ها شده است. در هر صورت یکی از لوازمی که در این گروه قرار داشته و مورد تولید و فروش عمده در ایران قرار گرفته است را میتوان در بازار فروش توالت فرنگی پیدا نمود.

چرا آب توالت فرنگی پایین نمیره

توالت فرنگی از دو بخش کاسه که روی زمین قرار می‌گیرد و مخزنی که بالا و پشت تکیه گاه قرار می‌گیرد تشکیل می‌شود. این مخزن آب را در خود نگه می‌دارد و با زدن سیفون این آب تخلیه شده و دوباره پر می‌شود. کاسه توالت فرنگی معمولا قسمتیست که ثابت و چسبیده به زمین است و به غیر از چند مورد استثنا، مشکلی برای تعمیرش پیش نمی‌آید. اما از سوی دیگر، مخزن بخش مهمی است که بیشتر مشکلات توالت فرنگی به آن مربوط می‌شود و بیشتر از سایر قسمت‌ها نیاز به تعمیر خواهد داشت. با دانش اولیه از نحوه کارکرد مخزن توالت فرنگی می‌توانید بسیاری از مشکلات آن را خودتان به راحتی حل کنید.

نصب و سرویس توالت فرنگی نصب انواع توالت فرنگی زمینی نصب و تعمیر توالت فرنگی وال هنگ، تاشو و دیواری رفع گرفتگی توالت فرنگی تعمیر و تنظیم سیفون توالت فرنگی دریافت این خدمت از استادکار مخزن توالت فرنگی چطور کار می‌کند وظیفه اصلی مخزن توالت فرنگی نگهداری آب تا زمان کشیدن سیفون است، در این زمان راهی که از مخزن به کاسه می‌رسد باز شده و آب با فشار وارد کاسه شده و آن را می‌شوید. دو اجزای اصلی که این کار را ممکن می‌کنند و هر دو در مخزن قرار گرفته است شامل سوپاپ یا دریچه سیفون و سوپاپ پرکردن آب (یا ballcock) هستند.

انواع توالت فرنگی

انواع توالت فرنگی هر محصولی هم با تخصص کافی در بازار فروش انواع توالت فرنگی تولید شود؛ قطعا کارایی و کیفیت بارزتری را هم به همراه خواهد داشت. درست مانند توالت فرنگی خارجی که خیلی مورد استقبال از سوی ایرانیان واقع شده است. اما برای سفارش این محصول، بهترین مسیری که می توان انتخاب کرد و دارای اعتبار و اطمینان بالاست؛ بازار فروش توالت فرنگی است. در این نمایندگی ها که در واقع در واردات توالت فرنگی با آکس ۳۰ سهم دارند؛ امکان دستیابی به چنین توالت هایی به راحتی وجود خواهد داشت:

• بهترین توالت فرنگی وارداتی

• توالت فرنگی اورجینال

توالت فرنگی شیائومی

چینی آلات بهداشتی  و شیرآلات بهداشتی که در بازار فروش توالت فرنگی شیائومی عرضه میشوند از اجزای لاینفک و جدایی ناپذیر در حمام و سرویس بهداشتی به شمار رفته که از دو منظر کارایی و زیبایی مورد اهمیت واقع شده اند. این محصولات اگر متناسب با دکوراسیون حمام یا سرویس انتخاب شوند؛ نتیجه تماشایی و زیبایی را به وجود آورده و حتما درجه دلنشینی‌شان فراتر خواهد رفت. امروزه با وجود استفاده‌ی عمده ای که از این تجهیزات ضروری در هر فضا و محیط بسته ای به عمل می آید؛ به تبع آن اقدامات برای تولید چینی آلات بهداشتی نیز نسبت به گذشته رونق بیشتری پیدا کرده است.که در بازار فروش توالت فرنگی در کشور، عرضه می شود.

توالت فرنگی صدف گلوریا

توالت فرنگی صدف گلوریا بازار فروش توالت فرنگی صدف گلوریا و شیرآلات ساختمانی سیلکو که در آن عرضه عمده چینی آلات بهداشتی صورت میگیرد محل مناسبی برای خرید و فروش توالت فرنگی است . با توجه به استفاده‌ی رایج این محصول، اکنون بازار فروش توالت فرنگی در کشور، رونق ویژه ای گرفته و عرضه عمده آن توسط مراکز فروش چینی آلات بهداشتی میسر شده است.

لازم به ذکر است که با عارض شدن بسیاری از بیماری ها و ناهنجاری های جسمی بر افراد که در نتیجه‌ی عدم حرکت و تحرک کافی و استفاده از وسایل ناایمن به وجود آمده؛روشویی کابینتی متخصصان به دنبال یافتن بهترین راه حل افتادند. یکی از این راه حل ها که منجر به حل بسیاری از ناراحتی های ستون فقرات و پا شده؛ توالت فرنگی است که نحوه‌ی نشستن درست در سرویس بهداشتی را برای افراد فراهم می سازد. توالت فرنگی در فرم صندلی قرار داشته و افراد عادی تا بیمار می توانند به راحتی از آن استفاده کنند.

توالت فرنگی زیبا سرام

توالت فرنگی از کاربرد رایجی برخوردار بوده و هر نیز دارای مزایایی مختص خود می باشند. که در بازار فروش توالت فرنگی به فروش میرسند. شاید بهتر باشد به برخی از آن ها به طور جداگانه اشاره کنیم تا بلکه انتخاب آگاهانه تری از این محصولات توسط افراد انجام بپذیرد. در ابتدا به مزایای استفاده از دستشویی ایرانی می پردازیم: این نوع دستشویی وضعیت بدن را طوری قرار می دهد که تخلیه کامل روده و کلیه ها فراهم می شود.

از بروز التهابات روده و مشکلات دیگری مانند مشکلات هموروئید جلوگیری به عمل می آورد. معایب آن هم این است که به ستون پا و کمر فشار آورده و ناراحتی هایی را در این قسمت از بدن ایجاد می نماید.  توالت فرنگی مدرن اما مزه ای را که می توان برای دستشویی فرنگی برشمرد؛ شامل این موارد می شوند: از ناراحتی های واقع در قسمت پا و کمر کاسته و آن ها در برابر فشار زیاد مصون می دارد. متاسفانه معایبی هم در آن دیده شده که درد بواسیر یا هموروئید، عفونت ادراری، یبوست و … از آن جمله اند. هر چند هر دوی اینها دارای معایب می باشند؛ اما هنوز هم برخی از افراد بر استفاده از دستشویی ایرانی تاکید داشته و بعضی دیگر هم اصرار آن بر استفاده از توالت فرنگی است.

توالت فرنگی لاکی

توالت فرنگی لاکی توالت فرنگی از نحوه استفاده و کاربرد راحت تری برخوردار بوده و به همین دلیل بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. از افراد جوان تا کهنسال می توانند از این توالت استفاده کرده و جلوی خیلی از بیماری ها و ناهنجاری های ستون فقرات را که در اثر استفاده از توالت غیر استاندارد به وجود می آید را بگیرند. علاوه بر این مزیت موجود از این توالت، می توان به جاگیری کمتر آن نسبت به توالت ایرانی اشاره کرد که بر همین اساس انتخاب بهتری برای خریداری به شمار می آید. موضوعی که لازم است از آن مطلع شوید؛ این است که مراکز فعالی که به فعالیت در بازار فروش توالت فرنگی و حوزه فروش دستشویی فرنگی پرداخته و در تهران، بیشترین حضور را از خود نشان داده اند؛ این محصول را در انواع متفاوتی رونمایی کرده اند.

البته انواعی که مد نظر است؛ هم از حیث مدل، هم از حیث کارکرد و هم از جهت اندازه و سایز می باشد. لذا اگر بخواهیم انواع توالت فرنگی را در بازار فروش توالت فرنگی بر حسب مدل را نام ببریم؛ شامل این موارد خواهند شد: • توالت فرنگی زمینی • توالت فرنگی دیواری از نظر کارکرد یا سیستم تخلیه نیز به این نمونه ها قابل دسته بندی می باشند: • توالت فرنگی با سیستم تخلیه گرانشی • توالت فرنگی با سیستم تخلیه دوگانه • توالت با سیستم گردابی راهنمای انتخاب دستشویی فرنگی مناسب

توالت فرنگی با آکس 30 35 40

تصور عموم خریداران این است که توالت فرنگی خارجی و شیرآلات ساختمانی شودر خارجی  نسبت توالت فرنگی ایرانی دارای برتری بیشتری است. البته این تصور به خاطر این شکل گرفته که همگی می دانیم این محصول یک محصول خارجی الاصل تلقی شده و بنابراین در تخصص تولید کنندگان خارجی است.

سیفون توالت فرنگی

سیفون توالت فرنگی برای انتخاب بهتر سیفون توالت فرنگی مناسب،در بازار فروش توالت فرنگی نیاز است خریداران از نکانی در قالب راهنما برخوردار شوند که این نکات را در موارد زیر به طور جداگانه نام برده ایم: اول باید مدل توالت را مشخص کرد؛ مدل ها بسیار متفاوتند و این ممکن است انتخاب را کمی دشوار کند. بنابراین برای رسیدن به بهترین نتیجه، باید صبر و حوصله کافی را به خرج داد. دومین اقدام مورد نظر در این زمینه، انتخاب اندازه، ابعاد و آکس توالت فرنگی است که حتما متناسب و منطبق با سرویس بهداشتی انتخاب شوند.

توالت فرنگی را باید با ارتفاع پایه مناسب که حد استانداردش 40 سانتی متر است انتخاب کرد؛ گفته می شود که پایه های بلندتر صرفا مناسب افراد قدبلند و افراد کهنسال می باشند. توالت فرنگی با پایه کوتاه هم مناسب برای کودکان و افراد کوتاه قد طراحی شده اند که نحوه استفاده آسانی را به همراه داشته و اندازه شان، 43 سانتی متر است. توالت مجهز به سیفون و سیستم تخلیه کامل از مناسب ترین گزینه جهت انتخاب به شمار می آید. توالت فرنگی تشکیل یافته از پوشش سرامیک، یکی از بهترین هاست. توالت فرنگی مجهز به درب کرمگن دار و آرام بند، قطعا یکی دیگر از گزینه های ایده آل برای خریداری محسوب می شود.