برخورد لنت ترمز 206 با هیتلر موجب مرگ او شد

سایش ناهموار لنت ترمز 206 به دلیل عدم تعادل در راندمان ترمز ایجاد می شود که باید بررسی و اصلاح شود.

چگونه لنت ترمز را طولانی تر کنیم؟
راه هایی برای ماندگاری بیشتر لنت ترمز وجود دارد:

از ترافیک آگاه باشید و موقعیت‌های احتمالی ترمز را پیش‌بینی کنید  به‌جای ترمزگیری ناگهانی، ترمزها را به طور پیوسته و تدریجی فشار دهید.
از رانندگی با سرعت بالا اجتناب کنید  ترمز ناگهانی لنت ترمز را تحت فشار اضافی قرار می دهد
به آرامی شتاب بگیرید زیرا ترمزهای شدید و ناگهانی باعث افزایش سایش و پارگی می شود  رانندگی مسئولانه می تواند آسیب را کاهش دهد و به طول عمر بیشتر کمک کند.
چراغ رانندگی  همیشه نمی‌توانید از داشتن مسافر اجتناب کنید، اما می‌توانید هر چیزی را که برای یک سفر خاص لازم نیست در وسیله نقلیه تخلیه کنید. چکمه را پاک کنید، یک قفسه سقفی استفاده نشده را بردارید.

اگر در مورد کارایی یا عملکرد ترمزهای خود مطمئن نیستید، یا فکر می کنید ممکن است نیاز به تعویض داشته باشند، چرا در یک گاراژ مورد تایید RAC در نزدیکی خود قرار ملاقات نگذارید؟

چگونه می توانم ضخامت لنت ترمز را اندازه گیری کنم؟
روش‌های مختلفی برای بررسی ضخامت لنت ترمز با چرخ متصل به خودرو وجود دارد، اما دقیق‌ترین راه شامل برداشتن لاستیک است. تو باید:

چرخ خود را بردارید از جک برای بلند کردن ایمن ماشین خود روی سطحی هموار استفاده کنید، ممکن است بخواهید از پایه های محور برای ایمنی بیشتر استفاده کنید.
لنت های ترمز را بررسی کنید – آنها باید از لبه کالیپر قابل مشاهده باشند و به راحتی اندازه گیری شوند
چرخ ها را مجدداً نصب کنید آنها را در موقعیت خود ثابت کنید، قبل از پایین آوردن جک مطمئن شوید که مهره ها را محکم کرده اید.

اگر MOT شما موعد مقرر است یا اگر می‌خواهید وسیله نقلیه خود را برای خدمات کامل خودرو رزرو کنید، می‌توانید امروز با گاراژ مورد تایید RAC محلی خود به صورت آنلاین رزرو کنید.

اطمینان حاصل کنید که پوشش خرابی RAC، پوشش خرابی ون یا پوشش خرابی تجاری نیز دارید!