با خوردن ترشی انار ترش صد سال بیشتر زنده بمانید

شما می توانید ترشی انار ترش را از فروشگاه های ارگانیک هم تهیه کنید. اما آبمیوه ترش دلپذیر را به راحتی خودتان درست می کنید.

مانند حفره زدن، ابتدا ترشی انار ترش را با دست به جلو و عقب بغلتانید، اما بیشتر اوقات و با فشار بسیار بیشتر. سپس انار را می توان با پرس یا با دست مانند لیمو له کرد.آب انار را خودتان درست کنید.

نسخه سریعتر: پس از غلتاندن، به سادگی ساقه آن را جدا کنید، یک نی را در دهانه فرو کنید و از ترشی انار ترش مستقیماً از میوه لذت ببرید.

ترشی انار ترش: کالری، ویتامین و سایر ارزش های غذایی
ترشی انار ترش و دانه‌های آن منابع بسیار خوبی از مواد معدنی و ویتامین‌ها در فصول سرد و مرطوب هستند.

ترشی انار ترش به دلیل ماندگاری طولانی خود، از اوایل قرون وسطی ویتامین C، ویتامین B1، ویتامین B2 و B6، اسید فولیک، ویتامین E و بتاکاروتن را در اختیار مردم قرار داد.
با این حال، محتوای ویتامین C تقریباً به اندازه‌ای نیست که اغلب می‌شنویم: برای مثال، پرتقال حاوی حدود شش برابر ویتامین مهم است.

از طرفی انار نسبتاً کم کالری است و 100 گرم آن 74 کیلو کالری دارد.
از نظر مواد معدنی، توت های غول پیکر قرمز عمدتا پتاسیم، اما کلسیم، منیزیم، فسفر، آهن و روی را نیز تامین می کنند.
اتفاقاً همه اینها در ترشی انار ترش (تازه) نیز به دلیل فشار سرد آب است.

نکاتی در مورد دستور پخت ترشی انار ترش
دوستداران کوکتل به ویژه با شربت گرانادین که در نوشیدنی های متعدد استفاده می شود آشنا هستند. اماترشی انار ترش در آشپزخانه هم چهره ظریفی را کاهش می دهد.

دانه ها را می توان تقریباً در همه جا استفاده کرد، بنابراین دستور العمل های بی شماری با انار وجود دارد. یک سالاد انار تازه و میوه ای یک تغییر عالی در پاییز است یا شاید یک اسموتی انار خنک؟