استفاده چرم در پوشاک ورزشی

نژادها و ویژگی های خاص پشم آنها

نژادها و ویژگی های چرم نوین خاص کت ها، نوع فر و پشم، ظاهر و پوشش آنها را تعیین می کند.

با تقاضای زیاد طراحان در این فصل، بره فرفری کلاسیک، فرهای نرمی را برای کت یا ژاکت‌های بدون آستین با روکش تقریباً خرس عروسکی ایجاد می‌کند، در حالی که نژاد Lacaune فرهای بسته‌تر با چوب پنبه‌باز با ظاهری روستایی، ایده‌آل برای استایل قدیمی‌تر ارائه می‌دهد.

در حالی که موتون دوره دارای کتی صاف و ابریشمی است و بره‌ی بره‌دار و بره‌دار دارای روکش نمدی است که نرمی و راحتی را نشان می‌دهد.

رنگرزی پوست گوسفند

یکی دیگر از راه‌های خودکار فانتزی دخترانه متمایز شدن، رنگ‌آمیزی است که مرحله‌ای مهم در فرآیند خلاقیت چرم‌های پوست گوسفند است. یک بار دیگر، جنبه دو طرفه امکانات زیادی را ارائه می دهد.

فقط می توان فقط یک طرف را رنگ کرد یا هر طرف را متفاوت رنگ کرد.

قسمت گوشتی تعبیر خواب سیب زرد آن ظاهری ظریف و جیر می بخشد که در ترکیب با رنگ های پاستلی، کلاسیک ترین چکمه ها و کیف های پوست گوسفند را تجدید می کند. پوشش بیرونی ناپا که با استفاده از رنگدانه مشبک اسپری شده تولید می‌شود، برای پوشش‌های شهری با خطوط ساده ایده‌آل است.

طرح‌های رنگی شدیدی را ارائه می‌دهد و حسی معاصر به محصولات می‌بخشد.

برخی از دباغی ها هنگام رنگرزی پوست گوسفند از دماهای مختلفی استفاده می کنند. پوست هنگامی که به صورت سرد استفاده می شود رنگ را جذب می کند، در حالی که پشم تنها زمانی که گرم شود آن را جذب می کند.

این امکان را برای دستور العمل های خلاقانه با پرداخت های تخیلی فراهم می کند: روش های کراوات و رنگ یا دو رنگی که در کت های بزرگ برای ایجاد ظاهری بسیار جسورانه یا در کیف های مینیاتوری برای ظاهری بازیگوش تر استفاده می شود.

 

روکش های پوست

علاوه بر رنگ‌ها، روکش‌های دیگری نیز وجود دارد که می‌توان روی سطح پوست‌ها استفاده کرد. چاپ صفحه، گلدوزی و لیزر تکنیک های تزئین چرم هستند که برای ایجاد طیف گسترده ای از محصولات استفاده می شوند.

آنها به تخصص زیادی نیاز دارند و اغلب به این معنی است که دباغخانه ها باید با متخصصان چاپ همکاری کنند.

درست مانند منسوجات، جوراب نازک چاپ می تواند به صورت دستی، دیجیتال یا چاپ روی صفحه باشد. روی پوست‌های گوسفندی که روی چرم کار می‌کنند، چاپ یک گزینه مطلوب برای کالاهای چرمی است.

 

با وام گرفتن از کدهای پوشاک ورزشی، چسباندن منسوجات مانند نایلون های کراکلی یا ارگانزا، محصولات هیبریدی را ایجاد می کند که فناوری و لوکس را ترکیب می کند.

روش دیگر، به اصطلاح «سوزن پانچ»، از دستگاهی استفاده می‌کند که پشم را سوراخ می‌کند تا چرم را نمایان کند، و می‌تواند انتخاب بی‌پایانی از الگوها را مانند دوخت‌های لباس بافتنی ایجاد کند.

  • منابع:
    1. Leather know-how: sheepskin hides
  • تبلیغات:
    1. کیف چرمی که آب را بخار می کند
    2. این خوراکی ها را در سن 30 سالگی حتما بخورید
    3. نام برند هایی که مناسب با هر فصل لباس دارند
    4. افزایش بازار رقابتی در صنعت سرامیک