استفاده از کاشی استخر روباز در ساخت خانه ها در سوئد موجب جدایی زوج های جوان شد

رنگ کاشی ها نقش مهمی در رندر زیبایی و به طور خاص رنگ آب در استخر شما دارد. با انتخاب یک پوشش سفید که به نور اجازه عبور می دهد، آب گازدار به دست خواهید آورد. هرچه اشعه خورشید از آب عبور کند، کریستالی تر است.

علاوه بر این سمت کریستالی، آبی یادآور رنگ طبیعی آب است. با انتخاب آن در سایه روشن، آب فیروزه ای مقاومت ناپذیر خواهید داشت. از طرف دیگر، اگر ترجیح می دهید عمق استخر خود را برجسته کنید، این بار کاشی های آبی سرمه ای را انتخاب کنید.چه رنگ هایی برای کاشی های استخر موجود است؟

در نهایت، اگر به دنبال آب دریای سبز زمردی هستید، رنگ شنی زرد برای شما مناسب است. علاوه بر این، تنوع رنگ را مشاهده خواهید کرد، از آبی به سبز در حالی که خورشید از سایه به نور حرکت می کند.

کاشی های استخر نیز در رنگ سبز زیتونی در دسترس هستند اگر به دنبال ظاهری نسبتاً عجیب و غریب در یک مکان جنگلی هستید، در رنگ مشکی برای جلوه آینه ای بسیار زیبا و در خاکستری برای جلوه بتن صنعتی.


نوع کاشی کاری استخر برای استخرهای جمعی چیست؟
به دلایل بهداشتی و ایمنی، استخرهای جمعی باید با پوشش هایی طراحی شوند که استانداردهای خاصی را داشته باشند، هم برای استخرهای شنای شهری و هم برای استخرهای پارک آبی.

برای کف استخرهایی با عمق کمتر از 50/1 متر کاشی های سنگی میناکاری شده ضد لغزش PN 18 در نظر گرفته شود.

بیش از 1.50 متر، استفاده از کاشی های کف با روکش صاف مجاز است. کاشی‌های سرامیکی که به شکل تخته‌های بزرگ و از تکیه‌گاه سفالی و مینا ساخته شده‌اند، به‌طور گسترده به عنوان پوشش استخرهای شنا استفاده می‌شوند.

برای خمیر شیشه و لعاب هایی که بی نهایت رندر را در سطح زیبایی شناسی ارائه می دهند، یکسان است.

این کاشی ها به دلیل اندازه کوچکشان برای همه اشکال استخر مناسب هستند. به این دال‌های سنگی طراحی شده با گرانیت، کوارتزیت، سنگ آبی Hainaut یا سنگ گدازه اضافه می‌شود که جلوه‌ای معاصر به استخر و کاشی‌کاری زلیج می‌دهد.