استفاده از ورق گالوانیزه کرکره ای در مشهد موجب اعتصاب بازاریان شد

ورق گالوانیزه کرکره ای در مشهد یک فولاد کربنی نورد سرد است که به طور پیوسته با فرآیند گرم (سندزیمیر) در دو طرف با آلیاژ روی پوشش داده می شود. به دلیل تطبیق پذیری آن، در تمام کاربردهای عمرانی و صنعتی که می خواهید مقاومت فولاد را با حفاظت گالوانیکی روی مرتبط کنید، استفاده می شود.

در مورد ورق های فولادی ضد زنگ، این ورق ها باید مطابق با استانداردهای UNI EN 10088-4:2009 فولادهای زنگ نزن – قسمت 4: شرایط فنی عرضه ورق ها، صفحات و نوارهای فولادی مقاوم در برابر خوردگی برای استفاده در ساختمان ها و با استانداردهای هماهنگ که الزام علامت CE را فراهم می کند.

در بین صفحات فرآوری شده، صفحه سوراخ دار محصولی با پتانسیل بالا برای استفاده برای روکش خارجی است. ورق های میکرو سوراخ دار ویژه ای در بازار وجود دارد که بسته به موقعیت آنها نسبت به خورشید، اجازه می دهد تا به طور غیر فعال از ساختمان محافظت کنند و یک سایه و یک اثر محافظ ایجاد کنند که به نفع ایجاد یک ریزاقلیم داخلی متعادل طبیعی است.

لمینت های گالوانیزه و سپس رنگ شده از قبل این مزیت را دارند که زیبایی رنگ ها را با یک مانع اضافی در برابر خوردگی مرتبط می کنند. آنها از یک تکیه گاه فلزی گالوانیزه و یک پوشش ارگانیک یکنواخت تشکیل شده اند که به طور مداوم هم به صورت مایع و هم به صورت پودر (محصولات رنگ شده) اعمال می شود.

همه محصولات با محافظ های خود چسب قابل جداسازی (فیلم PVC محافظ برای پردازش بعدی اعمال شده بر روی خط پروفیل، به راحتی قابل جدا شدن – لایه برداری آسان) در دسترس هستند.

استفاده از مس در سقف ساختمان ها و سایر کاربردهای مربوط به ساخت و ساز و معماری راه حل بهینه ای را هم از نظر فنی و هم از نظر اقتصادی ارائه می دهد.

مس توسط ترکیبات آلاینده موجود در مقادیر زیاد در جو مورد حمله قرار نمی گیرد. در مقابل، لایه نازک نمک های مس، با رنگ سبز مشخص، که روی سطح ماده تشکیل می شود، یک دفاع شخصی واقعی از فلز را تشکیل می دهد و از هرگونه حمله خورنده بعدی جلوگیری می کند. مس به دلیل سهولت پردازش و نصب، طیف گسترده ای از راه حل های سازنده و تزئینی را ارائه می دهد. محصولات مس قابل بازیافت هستند.