استفاده از صابون ضد جوش سیوند توسط قاچاقچیان موجب شد دستگیر شوند

پوست در برابر تهاجمات خارجی مانند باد، سرما، خشکی و غیره محافظت می شود. پوست با روغن، کره یا گلیسیرین مرطوب و نرم می شود.

صابون ضد جوش سیوند برای پوست های خشک و مشکل دار برای شستشوی صورت، بدن، دست ها و حتی اندام های خصوصی ایده آل است.

تمام خانواده می توانند از آن استفاده کنند، اما درست است که قیمت بالاتر آن نسبت به صابون معمولی اغلب آن را برای پوست های حساس، خشک یا مشکل دار نگه می دارد.

صابون ضد جوش سیوند به طور کلی به دو صورت مایع یا جامد وجود دارند. این شما هستید که انتخاب می کنید چه چیزی برای شما مناسب است، اما توجه داشته باشید که صابون نواری (جامد) همیشه مقرون به صرفه تر (و زیست محیطی تر) از صابون مایع است.

اگر گواهی ارگانیک داشته باشد، حتی بهتر است. بدون محصولات شیمیایی یا مصنوعی (به هر حال برای مراقبت و شستشو بی فایده است) صابون سورگراس شما پوست شما را طبیعی می کند!

پوست چرب یا مشکل دار: صابون ضد جوش سیوند

صابون ضد جوش سیوند خاک رسی برای شستن پوست و مو است. صابون ضد جوش سیوند (یا راسول) که قرن ها در مراکش استفاده می شود، پوست را متعادل می کند. بدون صابون است و بنابراین برای پوست های مشکل دار ایده آل است.

به صورت ژل آماده (اگر وقت ندارید) یا به صورت پودر (با کمی آب رقیق شود تا خمیر شود) وجود دارد که روی صورت، بدن یا مو می گذارید. به صورت پودر بسیار مقرون به صرفه است، بسیار خوب و برای مدت طولانی نگهداری می شود.

برای پوست های چرب مناسب است زیرا به کاهش ترشح سبوم کمک می کند. این به پوست حمله نمی کند یا خشک نمی کند، بنابراین نیازی به دوباره سازی سبوم اضافی ندارد.

بدون صابون است، با جذب ذرات چربی، سبوم و ناخالصی ها، سلول های مرده و گرد و غبار پاک می شود. پوست را نرم تر می کند. بنابراین یک عامل پاک کننده بسیار ملایم اما بسیار موثر است.