استفاده از صابون زردچوبه اصل دست ساز در نقاشی های پیکاسو موجب معروف شدن او شد

تقریباً به طور سیستماتیک صابون زردچوبه اصل دست ساز را در لوازم آرایشی پیدا خواهید کرد.

و صابون زردچوبه اصل دست ساز حتی ارگانیک از این قاعده مستثنی نیستند. بهره برداری از این روغن نباتی، کاربردی و ارزان، اما بدون عواقب نیست.

همچنین ، درمان صابون زردچوبه اصل دست ساز های هنری قوی از دمای 45 درجه تجاوز نمی کند. اگر تولید صنعتی امکان استفاده فوری از صابون زردچوبه اصل دست ساز را فراهم کند ، نان artisanal نیاز به خشک شدن و سخت شدن دارد که 1 تا 2 ماه طول می کشد.

بنابراین ، تولید صابون زردچوبه اصل دست ساز صنایع دستی نیاز به مشارکت و صبر زیادی دارد.

با روغن های گیاهی بکر یا کره شی ارگانیک غنی شده اند تا سورگراس ایجاد کنند. این روغن‌ها (همه ارگانیک) می‌توانند آفتابگردان، نارگیل یا حتی کرچک باشند.

به ما این امکان را می‌دهند که صابون زردچوبه اصل دست سازهای معروف خود را با 8 درصد سورگراس به دست آوریم. و همین سورگراس است که این جنبه را بسیار مطبوع و مغذی برای پوست می بخشد.

همچنین، در صابون زردچوبه اصل دست سازهای Magic Relax و Detox، روغن‌های ضروری ارگانیک را به دلیل خواص محرک و بوی آرامش‌بخش آن‌ها اضافه می‌کنیم.

همه صابون زردچوبه اصل دست ساز های جامد باید از طریق saponification عبور کنند. کارخانه صابون زردچوبه اصل دست ساز صنعتی از Saponification برای سرعت و امکان تولید گسترده استفاده می کند.

یک مفهوم صنعتگر به جای آن به یک صعود سرد تبدیل می شود. ساپونیکاسیون کسی نیست جز مخلوط بدن چرب با بدن قلیایی.

در زمان های قدیم گزارش شده است که سازندگان صابون زردچوبه اصل دست ساز از خاکستر استفاده می کنند. امروز ، این عنصر با سودا جایگزین می شود.

خرید ارگانیک تایید کننده زیست محیطی بودن صابون نیست، برای این منظور باید به لیست مواد تشکیل دهنده محصول مراجعه کرد تا از موارد نامطلوب جلوگیری شود.