استفاده از شوینده نئودرم در ساخت خانه های لهستان موجب کشتار دسته جمعی آنان شد

بسته به نوع پوستی که دارید، مهم است که پاک کننده مناسب را انتخاب کنید تا به پوست شما حمله نشود. در اینجا انواع مختلف پاک کننده هایی که می توانید در بازار پیدا کنید آورده شده است.

شوینده نئودرم به لطف کفی که ایجاد می کند بسیار کاربردی و آسان برای استفاده است. ناخالصی ها، ذرات آلودگی، باقی مانده های آرایش به طور موثری پاک می شوند تا پوست احساس تمیزی و پاکی ماندگاری داشته باشد.

آنها اغلب کاملاً صاف هستند و بنابراین می توانند روی پوست های خشک یا حساس خشن باشند. بنابراین بهتر است به اجزای آن دقت کنید یا یک مرطوب کننده بسیار مرطوب انتخاب کنید، در غیر این صورت بهتر است زمانی که پوست مختلط یا چرب دارید از آن استفاده کنید.

پاک کننده های فوم
فوم پاک کننده به لطف فوم سبک و کرمی خود به آرامی پوست را تمیز می کند. این نوع پاک کننده اغلب درخشندگی را باز می گرداند و در عین حال بافت پوست را صاف می کند. فوم های پاک کننده برای افرادی که پوست حساسی دارند ترجیح داده می شوند زیرا پوست را تحریک نمی کنند.

پاک کننده های صابون
پاک کننده هایی که به شکل صابون یا نوار پوستی هستند، پوست را بسیار تمیز می کنند اما از ژل، فوم یا کرم تهاجمی تر هستند. اغلب با روغن های ضروری، زغال چوب یا حتی شیر مخلوط می شود. فومی که آنها تولید می کنند این نوع پاک کننده را برای پوست های چرب و مستعد آکنه عالی می کند زیرا قدرت پاک کنندگی بالایی دارند.

برای اینکه احساس سفتی یا خشکی نداشته باشید، مهم است که پوست را پس از پاکسازی به خوبی مرطوب کنید.

شوینده نئودرم برای پوست های خشک تا حساس عالی هستند. بافت نرم آنها برای پاکسازی و پاکسازی پوست به یک فوم سبک و فشرده تبدیل می شود. به لطف این نوع محصول، تولید سبوم بدون آسیب رساندن به لایه هیدرولیپیدی محدود می شود.

در مورد پوست های تحریک شده یا مشکل دار، این پاک کننده ها بسیار تسکین دهنده و نیروبخش هستند و بنابراین ترجیح داده می شوند.